نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تغییر در نحوه پرداخت یارانه به مردم نیازمند مصوبه مجلس است و دولت نمی‌تواند در این زمینه خودسرانه تصمیم بگیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / یونس اسدی افزود: نمایندگان درباره درخواست دولت مبنی بر حذف یارانه سه دهک بالای جامعه در قالب کمیسیون‌های تخصصی اعلام آمادگی و موافقت کردند و با تصویب نهایی مجلس این امر اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه با حذف شدن یارانه سه دهک بالای جامعه سهم دهک‌های پایین افزایش می‌یابد، افزود: امیدواریم با اصلاح قانون هدفمندی یارانه تسریع در اجرای طرحهای عمرانی در سطح کشور را شاهد باشیم.

این نماینده مجلس در خصوص اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها گفت: هنوز موضوع اجرای مرحله دوم هدفمندی در دستور کار نیست چرا که با اصلاح مرحله اول امیدواریم عدالت در توزیع یارانه به معنای واقعی شکل گیرد.

اسدی گفت: با اصلاح قانون هدفمندی و حذف دهک‌های بالای جامعه بخش عظیمی از منابع درآمدی کشور صرف تولید و اجرای طرحهای عمرانی می‌شود که امیدواریم این امر خود به تقویت و توسعه برنامه‌های دولت در بخش رونق اقتصادی، تولید و همچنین بهبود وضعیت سلامت و درمان کشور کمک کند.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدواریم با کمک دولت هدفمندی یارانه‌ها در مسیر درست حرکت کند که البته شناسایی سه دهک بالای جامعه کار راحتی نیست و مجلس برای این امر سه ماه مهلت خواسته است.

وی گفت‌: امیدواریم زمینه برای پرداختی یارانه در بین اقشار کم درآمد جامعه فراهم آید تا عدالت اجتماعی نیز برقرار باشد/س.

برچسب ها: اردبیل ، پرداخت ، یارانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.