در بیانیه جبهه پیروان آمده است: نفرت و کینه انقلابی مردم ایران که ۱۳ آبان امسال هم در شعار «مرگ بر آمریکا» تجلی خواهد یافت.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران،‌ جبهه پیروان خط امام و رهبری در بیانیه‌ای که به مناسبت 13 آبان صادر کرد، آورده است: 13 آبان یادآور سه حادثه تبعید حضرت امام خمینی(ره) از ایران به ترکیه در سال 1343 به علت اعتراض به لایحه ننگین کاپیتولاسیون،‌ کشتار وحشیانه دانش‌آموزان انقلابی در سال 1357 توسط رژیم سفاک پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران در سال 1358 به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) است.

در این بیانیه آمده است: روز 13 آبان که به عنوان روز استکبارستیزی و جزئی از ماهیت انقلاب اسلامی در تاریخ این کشور به ثبت رسیده است،‌ نیازمند توجه و الهام گرفتن از این نقطه عطف مبارزه ملت ایران در برابر خوی استکباری است و مقاومت و پایداری ملت ایران برابر جبهه سلطه از درس‌های بزرگ 13 آبان است.

این بیانیه تصریح می‌کند: ما همچنان آمریکا را رژیم فاسد و استکباری می‌دانیم که مبارزه با آنها جزئی از هویت انقلاب اسلامی است؛ لذا شعار «مرگ بر آمریکا» استراتژی محوری ماست؛ رسوایی استکبار جهانی در شنود مکالمات مقامات اروپایی نشان داد که نامگذاری «لانه جاسوسی» تا چه اندازه صحیح و بجا بوده است و همانطور که رهبر انقلاب فرمودند «30 سال پیش جوانان ما اسم سفارت آمریکا را گذاشتند لانه جاسوسی؛ امروز سفارت‌خانه‌های آمریکا در نزدیکترین کشورها به آمریکا اسمشان شده «لانه جاسوسی»؛ یعنی جوانان انقلاب ما 30 سال جلوتر بودند. »

جبهه پیروان در این بیانیه تاکید می‌کند: اینک در آستانه 13 آبان سال 1392 و ماه محرم، مردم ایران علی‌الخصوص دانشجویان ، دانش‌آموزان ، فرهیختگان ، معلمان و دیگر قشرها خود را آماده می‌کنند تا یکپارچه فریاد «مرگ بر آمریکا» سر دهند تا به دنیا اعلام کنند هرگز از موضع ضعف با آمریکای جنایت‌کار روبه‌رو نخواهند شد و امسال بلند‌تر از همیشه فریاد «هیهات من الذله» را سر می‌دهند تا اعلام کنند هیچ نوع عقب‌نشینی را مجاز ندانسته و همچنان کاخ سفید را مظهر سیاهی و مصداق بارز شیطان بزرگ می‌دانند.

این بیانیه می‌افزاید: در حالی که برخی از فریب‌خوردگان و شیفتگان غرب در داخل کشور به ارتباط با آمریکا دل خوش کرده‌اند، امسال مردم غیور و استکبارستیز ایران اسلامی استوارتر از همیشه در راهپیمایی روز استکبارستیزی شرکت خواهند کرد.

جبهه پیروان در این بیانیه ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضور در مراسم 13 آبان تاکید می‌کند: تا زمانی که نظام ظالم آمریکا در سیاست‌های مستکبرانه خود تغییری ندهد، مردم ایران محکم‌تر از همیشه فریاد مرگ بر آمریکا را سر خواهد داد و سیاهه جنایات این کشور را فراموش نخواهد کرد.

این بیانیه می‌افزاید: نفرت و کینه انقلابی مردم ایران که 13 آبان امسال هم در شعار «مرگ بر آمریکا» تجلی خواهد یافت، بیانگر مقاومت 35 ساله مردم ایران است که سرمایه ارزشمندی در حفظ روحیه استکبارستیزی است و قطعا در روند مذاکرات، باعث می‌شود دست تیم ایرانی پر باشد و دشمنان بدانند که مجبور هستند با اقتدار ایران اسلامی کنار بیایند.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار