"سایت تیرو" اولین سایت تخصصی روابط عمومی و نیازهای مرتبط با مشاغل است که به شما این امکان را می دهد تا امکانات خدماتی که به دنبال آن هستید را درا ین سایت جستجو کنید .

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران؛"تيرو" اولين سايت تخصصي روابط عمومي و نيازهاي مرتبط با مشاغل است كه با هدف رفع نیازهای شهروندان ايجاد شده است. شما در اين سايت هر آنچه كه يك روابط عمومي براي كار خود نياز دارد را خواهيد يافت از بنرهاي مناسبتي تا معرفي شركتهاي دكوراسون .

این سایت علاوه بر اخبار به شما این امکان را می دهد تا آگهی های تبلیغاتی خود را براساس نیازهای روز اعم از (تبليغات محيطي ،چاپ پارچه و پرچم هاي ملي، مذهبي و سازماني ،طراحان وب سايت ،توليدكنندگان سي دي هاي آموزشي ، مراكز چاپ بنر و فلكسي، عكاسان صنعتي و هنري ، سازندگان دكوراسيون و مبلمان اداري ،مجريان و تجهيزكنندگان مساجد و نمازخانه ها ،چاپخانه هاي افست و ديجيتال (تهران و حومه) ، دیوار نویسی با قیمت مناسب جهت مدارس و... اطلاع رسانی کنید.

"تيرو" از بخش هاي مختلفي تشكيل شده است. در ادامه با ما همراه باشيد تا با بخش هاي مختلف اين سايت بيشتر آشنا شويد:

مشاغل:

در بخش "مشاغل" ما براي شما مجموعه اي از تمام مشاغلي كه در برگزاري مراسم ها و انجام كارهاي روابط عمومي به آن نياز پيدا خواهيد كرد را به صورت طبقه بندي شده آورده ايم.

در بخش اخبار:

شما مي توانيد در بخش اخبار تازه هاي حرفه خود را مشاهده كنيد.

گالري:

در اين بخش تصاوير پركاربرد با كيفيت مناسب گردآوري شده است.

بنرهاي مناسبتي:

ديگر نيازي نيست كه براي مناسبت ها بنرها را طراحي كني در "سايت تيرو" مي توانيد بنرهايي مناسب براي كار خود را بيابيد.

كلمات قصار:

براي راحتي كار شما براي تمام مناسبت ها كلماتي قصار آماده شده و در طبقه بندي مناسب در سايت قرار داده شده است.

گفتنی ایست:این سایت علاوه بر روابط عمومی و نیازهای مرتبط با مشاغل،دارای دانلود رایگان طرح های محرم و مناسبتهای ملی و مذهبی می باشد.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار