در ادامه وقت امروز "دوشنبه 13 آبان ماه 92" اعلام شد؛

"جو پايدار"، افزايش نسبي دما، "افزايش آلاينده هاي جوي" / آبگرفتگی "معابر عمومی" و سیلابی شدن مسیل ها

از فردا تا پايان هفته جاري با حاکم شدن جو پايدار در کشور ضمن افزايش نسبي دما، در شهرهاي صنعتي و پرجمعيت افزايش آلاينده هاي جوي و کاهش کيفيت هوا پيش بيني مي شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، در ادامه وقت امروز "دوشنبه 13 آبان ماه 92" اعلام شد، براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی، سامانه بارشی فردا در جنوب شرق و به صورت پراکنده در شمال شرق و شرق فعال بوده و بتدريج از کشور خارج مي شود و از اين روز تا پايان هفته جاري با حاکم شدن جو پايدار در کشور ضمن افزايش نسبي دما، در شهرهاي صنعتي و پرجمعيت افزايش آلاينده هاي جوي و کاهش کيفيت هوا پيش بيني مي شود.


براساس این گزارش، بارش باران گاهی با رعدوبرق امروز و صبح فردا در استان های فارس، کرمان، شمال سیستان و بلوچستان و برخی نقاط خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی از شدت بیشتری برخوردار است، براین اساس آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها در این استان ها پیش بینی می شود.

شایان ذکر است، از اواخر امروز و طی فردا در استان های هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان بارش باران با رعد و برق گاهی وزش باد پیش بینی می شود.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، نیمه ابری و در پاره ای نقاط غبار محلی و در ارتفاعات ابری با احتمال بارش پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 18 درجه و در کمترین حالت به 8 درجه بالای صفر  خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 17 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
برچسب ها: باران ، رگبار ، باد ، سرما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار