تحلیلگر انگلیسی تاکید کرد شهرت و ثروت از مهمترین علل فساد در میان مجریان بی بی سی است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلویزیونی پرس تی وی؛" کارول گولد" در گفتگو با این شبکه درباره رسواییها در بی بی سی گفت متاسفانه برخی از مجریان برنامه های بی بی سی به علت تبلیغات گسترده ، چنان مشهور می شوند که همانند بت مورد پرستش قرار می گیرند.

همین مسئله سبب می شود آنها در سایه این شهرت به فساد کشیده شوند و دست به کارهایی بزنند که خلاف اخلاق و عرف جامعه است. این افراد معمولا با استفاده از شهرت خود برای موسسات خیریه نیز پول جمع می کنند و همین آنها را از هرگونه مواخذه مصون می کند.

این مسئله درباره بی بی سی بسیار مشهود است. این مسئله فقط محدود به مجریان رسانه و انگلیس نیست بلکه در دیگر عرصه ها از جمله فوتبال و در کشورهای دیگر به ویژه آمریکا نیز رایج است و افراد وقتی به یک چهره محبوب تبدیل می شوند ممکن است در سایه این محبوبیت دچار فساد شوند.

این تحلیلگر انگلیسی افزود یکی از علل دیگر این مسئله سلطه بنگاههای اقتصادی بر رسانه هاست که هدف آن فقط پول و سود مالی بیشتر است و به همین علت معمولا مانع فساد در میان کارکنان و مدیران رسانه های خود که برایشان پولساز هستند نمی شوند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار