جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: دشمن فکر می‌کند با انجام ترورها می‌تواند، خدشه‌ای به نظام وارد کند، اما از هوشیاری و بیداری ملت ما غافل است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،، عبدالرضا ناظری بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی این شهرستان اظهار داشت: عامل اصلی در بحث دولت‌ها بحث امنیت است که با مثل معروف امنیت از نان شب هم واجب‌تر است، مصداق پیدا می‌کند.

وی افزود: امروز با مشکلات امنیتی جدیدی که حاصل اقدامات کورکورانه برخی افراد که نوکر اجانب هستند روبه‌رو هستیم که با توجه ویژه امام زمان (عج) و پیروی از رهنمودهای فرماندهی کل قوا خیال خام دشمنان متوقف می‌شود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان بیان داشت: ترور دانشمندان هسته‌ای، ترور فرماندهان نظامی و کشتارهای زیاد دشمن ریز سنگ‌هایی بود که با مشت محکم این نظام پاسخ داده شد، دشمن فکر می‌کند با انجام ترورها می‌تواند، خدشه‌ای به نظام وارد کند، اما از هوشیاری و بیداری ملت ما غافل است.

ناظری خاطرنشان کرد: امنیت خواسته اصلی مردم ایران اسلامی است، دشمن طی سال‌های گذشته با فشارهای اقتصادی که از طریق تحریم‌ها و تهدیدهای متعدد بر مردم وارد کرد و فهمید، استقامت این مردم با بادهای بیهوده آنان نمی‌لرزد و ملت ولایتمدار و همیشه بیدار ایران اسلامی همچنان محکم و پابرجا در کنار ولایت و رهبری از آرمان‌های بلند حضرت امام و شهیدان دفاع و زمینه ذلت و خواری بیشتر دشمنان این مرز و بوم را فراهم می‌کند.

وی در پایان یادآور شد: شهرستان کوهبنان در مسیر ترانزیتی قاچاق و مواد مخدر است، اما ما شاهد کشفیات و پاکسازی‌های ماهرانه نیروی انتظامی در این منطفه هستیم و با توجه به حاشیه کویری، کوهبنان این شهرستان به عنوان منطقه امنی شناخته شده است.
برچسب ها: کرمان ، کوهبنان ، ترور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.