مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: این شهرستان با ظرفیت تولید روزانه 663 هزار بشکه دومین شرکت تولید کننده نفت در ایران است.

 ˈمحمد باورساد ˈ در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران یاسوج   افزود: پنج شرکت عملیاتی و چهار شرکت خدماتی نفتی در جنوب کشور وجود دارد که شرکت نفت گچساران جزو شاخص ترین آنها بشمار می رود.
وی بیان کرد: امسال دو کارخانه نمک زدایی در دشت لیشتر و بی بی حکیمه (یک) به بهره برداری می رسید.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: هفت هزار نفر در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران مشغول به کار هستند که از این تعداد سه هزار و 400 نفر رسمی و مابقی نیز قراردادی، ارکان ثالث و حجمی است.
باورساد ابراز کرد: قرار گرفتن این شرکت در بین چهار استان خوزستان، فارس ، کهگلویه و بویراحمد و بوشهر موجب برجستگی آن در کشور شده است.
وی منطقه کهگیلویه و بویر احمد بویژه گچساران را مهمترین گلوگاه صادرات نفت کشور خواند و افزود: هم اکنون 15 مخزن نفت در این شهرستان فعال است.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: تاسیسات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در وسعتی به ابعاد 400 در 150 کیلومتر مربع قرار دارد.
باورساد گفت: دورترین کارخانه تا مرکز بهره برداری نفت و گاز گچساران مرکز بهره برداری نرگسیه بوشهر است که در فاصله 300 کیلومتری این شهرستان قرار دارد.
وی اظهار داشت: 12 کارخانه و تعدادی از خطوط لوله نفت گچساران در استان بوشهر قرار دارد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بدون اشاره به اماری گفت: اعتبار اختصاص یافته امسال شرکت نفت این شهرستان برخلاف سالهای گذشته مطلوب و رضایت بخش است.
باور ساد گفت: جاده های مسیر مخازن نفت شهرستان گچساران سخت گذر و دارای عرض محدود است که این امر مشکلاتی را برای کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز شهرستان ایجاد کرده است.
وی ابراز کرد: در زمینه رفع آلودگی زیست محیطی اقدامات موثری در این شرکت صورت گرفته است./س
برچسب ها: نفت ، شرکت ، گچساران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.