عضو کميسيون صنايع و معادن با بيان اينکه اينکه در اين مدت برنامه خاصي از سوي دولت در حوزه صنعت و خودرو ارائه نشده است، گفت: شايد برگترين اتفاق حاصله در حوزه خودرو "اظهار نظر" وزير صنعت بود.

سيد محمد بياتيان عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس دز گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه در اين مدت برنامه خاصي از سوي دولت در حوزه صنعت و خودرو ارائه نشده است، اظهار داشت: تاکنون اين حوزه همواره در ثبات و تنش بوده و در واقع يک دوره ناهموار را طي کرده است.
 
وي افزود: کارنامه مثبتي را در ابعاد مثبت از سوي دولت شاهد نبوديم چرا که دولت و به خصوص مديريت صنعتي کشور همه چيز را به بحث مذاکرات گره زده‌اند و منتظر بروز نتيجه‌اي در اين حوزه هستند.
 
بياتيان تصريح کرد: شايد برگترين اتفاق حاصله در حوزه خودرو "اظهار نظر" وزير صنعت بود که تنشي را در بازار خودرو با افزاش قيمت‌ها به وجود آورد.
 
اين نماينده مردم در مجلس نهم با بيان اينکه صنايع خودروسازي نياز مبرم به حمايت دارد، گفت: ارئه وام خريد خودرو، ايجاد خط اعتباري بانکي براي خودروسازان و از همه مهم‌تر پرداخت تسهيلات هزار ميليارد توماني که از سال  
گذشته به تعويق افتاده است بسيار ضروري است.
 
بياتيان خاطرنشان کرد: به طور کلي آنچه که در اين صد روز در حوزه صنعت و خودرو شاهد آن بوديم عدم حصول نتيجه‌اي تاثيرگذار براي ايجاد آرامش در بازار بوديم.
 
انتهاي پيام/

برچسب ها: خودرو ، صنعت ، برنامه ، صدروزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
سيدمهردادهاشمي
۱۱:۲۴ ۰۳ آذر ۱۳۹۲
آیا با رفع تحریم‌ها و مشکلات واردات قطعات، قیمت‌ها نیز به زمان قبل باز خواهند گشت؟
یا تحریم تنها بهانه خودروسازان برای افزایش بی رویه و شدید قیمت‌ها بود؟
آخرین اخبار