تهیه‌کننده فیلم سینمایی "نازنین" از فروش صد و هفتاد میلیونی این فیلم طی ده روز اکران خبر داد.

حسین فرح بخش، تهیه کننده فیلم سینمایی "نازنین" در خصوص فروش فیلم به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: فیلم سینمایی "نازنین" با داشتن 62 سالن سینمایی در تهران و شهرستان‌ و همچنین اکران 10 روزه خود توانست فروش 70 میلیون تومانی در شهرستان و فروش 100 میلیون تومانی در سینماهای تهران بدست آورد. 
 
وی همچنین در خصوص سکوت سازندگان "نازنین" در قبال فروش این فیلم بیان کرد: سکوت نکرده‌ایم فقط با روزنامه‌های زرد همکاری نمی‌کنیم و این موضوع را با صراحت تمام می‌گویم که پویا فیلم با هیچ رسانه زردی که تیشه به ریشه سینمای نحیف ایران بزند همکاری نمی‌کند. 
 
فرح بخش در خصوص اکران این فیلم نیز اظهار داشت: شاید اگر "نازنین" در فصل تابستان اکران می‌شد فروش و اکران بهتری را سپری می‌کرد اما علیخانی تهیه‌کننده و دیگران پروژه تصمیم گرفت تا فیلم در این فصل اکران شود و ما نیز از فروش این فیلم راضی هستیم. 
 
کارگردان فیلم سینمایی "خصوصی" در ادامه بیان کرد: البته این موضوع ناگفته نماند که شرایط اکران را در اختیار هیچ فیلم‌سازی قرار نمی‌دهم و این خود فیلم‌ساز است که باری زمان اکران فیلمش تصمیم می‌گیرد. 
 
وی در پایان با نهایت ابراز علاقه به رسانه‌های خبری خاطرنشان کرد: پویا فیلم در خدمت تمامی اهالی رسانه، مطبوعات، سایت‌های فرهنگی و دست تمامی خبرنگاران و منتقدان را به گرمی می‌فشارد اما به روزنامه‌ای که به پیکر سینمای ایران ضرر و زیان بزند به هیچ عنوان باج نمی‌دهد./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار