ورود سامانه بارشی جدید از جنوب غرب و غرب کشور؛

موج جدید "بارش‌ها" از اواسط هفته آینده آغاز می‌شود

یک سامانه بارشی جدید از روز دوشنبه جنوب غرب و غرب کشور وارد می‌شود و تا روز سه‌شنبه نیمه غربی را در بر می‌گیرد و موجب افزایش ابر و بارش باران و برف می‌شود و با ورود این سامانه به کشور ناپایداری جو آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران امروز"چهارشنبه چهارم دی ماه 92" سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که طی سه روز آینده در اکثر مناطق کشور جو پایدار است و سکون نسبی هوا موجب مه آلود و غبار آلود شدن بیشتر مناطق کشور خواهد شد و همچنین در شهر های صنعتی و پرجمعیت از جمله تهران، اصفهان، اراک، قزوین، کرج و تبریز، افزایش آلاینده های جوی موجب آلودگی هوا شده است بنابراین به تمامی ساکنین این شهرها بویژه افراد آسیب پذیر و سالخوردگان و کودکان توصیه می شود در این شرایط از تردد غیر ضروری درسطح شهر و مناطق شلوغ  و آلوده شهر خودداری کنند.



بر اساس این گزارش، یک سامانه بارشی جدید از روز دوشنبه جنوب غرب و غرب کشور وارد می شود و تا روز سه شنبه نیمه غربی را در بر می گیرد و موجب افزایش ابر و بارش باران و برف می شود و با ورود این سامانه به کشور ناپایداری جو آغاز می شود.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" امروز، صاف و غبارآلود پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 10 درجه و در کمترین حالت به 0 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر4 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار