ريیس انجمن دراگون بوت ایران گفت: پیگیری‌هایی را در زمینه ورود رشته دراگون بوت در بازیهای غرب آسیا انجام دادیم و امیدواریم این مهم به سر انجام برسد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سايت فدراسيون انجمن‌هاي ورزشي، کني، ريیس انجمن دراگون بوت ایران اظهار داشت: پیگیری هایی را در زمینه ورود رشته دراگون بوت در بازیهای غرب آسیا انجام دادیم و امیدواریم این مهم به سر انجام برسد.

کنی افزود: در این زمینه ابتدا مذاکرات شفاهی با مسئولان ستاد بازیهای کمیته ملی المپیک داشتیم و رایزنی های لازم را با کشورهای فعال منطقه از جمله امارات، قطر، عمان و لبنان انجام داده ایم. این کشورها از اعضای فدراسیون جهانی دراگون بوت (IDBF) هستند. 

وی اضافه کرد: در همین ارتباط همچنین صحبت هایی با علی قلم سیاه، به عنوان ريیس فدراسیون قایقرانی غرب آسیا و آسیای میانه، انجام دادیم که خوشبختانه وی نیز استقبال نمود و نامه ای برای ورود قایقرانی و دراگون بوت به بازیهای غرب آسیا برای کمیته ملی المپیک نوشته است. 

ريیس انجمن دراگون بوت خاطر نشان کرد: دراگون بوت هم اکنون در برنامه بازیهای شرق آسیا و بازیهای جنوب شرق آسیا وجود دارد و جای خالی این رشته در برنامه بازیهای غرب آسیا احساس می شود به خصوص اینکه ایران قدرت بلامنازع دراگون بوت در این منطقه است. 

وی ادامه داد: خوشبختانه ارتباط تنگاتنگی با مسئولان فدراسیون جهانی و فدراسیون های دراگون بوت منطقه داریم و رویکرد کمیته ملی المپیک نیز به دراگون بوت مثبت شده است. امسال نیز با رایزنی‌هایی که داشتیم دراگون بوت را وارد کاروان بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی کردیم که البته متاسفانه در دقیقه 90 به خاطر مشکلات مالی کمیته، این رشته و چندین رشته دیگر از این کاروان جا ماندند. 

کنی در پایان ابراز امیدواری کرد این درخواست با پاسخ مثبت مسئولان کمیته ملی المپیک همراه شود و این رشته جذاب در برنامه چهارمین دوره بازیهای غرب آسیا که اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت 93 در جزیره کیش برگزار خواهد شد، وارد شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: انجمن ، دراگون ، آسیا ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار