بمردی از فولاد 2 قرار است بزرگترین پروسه ی تولید در آمریکا صورت بگیرد، حتی در حجمی بسیار بزرگتر از مردی از فولاد و اوز بزرگ و قدرتمند که میزان بودجه بروی رقم ۱۳۱ میلیون دلار قفل شده است.

به گزارش حوزه سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از ام.ای.دی.بی؛ همانطور که تنها یکماه مانده به آغاز پروسه پیش تولید و هفت ماه به شروع فیلمبرداری تازه ترین ساخته ی زک اسنایدربنام سوپرمن دربرابر بتمن  (عنوان تایید نشده)، جزییات جدیدی در رابطه با پشت صحنه ی این پروژه بدستمان رسیده است. مایکل گرینل، مدیر روابط عمومی دفتر میشیگان فیلم در مصاحبه ای اعلام داشت برای مردی از فولاد 2 قرار است بزرگترین پروسه تولید در آمریکا صورت بگیرد، حتی در حجمی بسیار بزرگتر از مردی از فولاد و اوز بزرگ و قدرتمند  که میزان بودجه بروی رقم ۱۳۱ میلیون دلار قفل شده است.



لازم به ذکر می‌باشد که تنها بودجه تولید فیلم ۱۳۱ میلیون دلار می باشد که این رقم هرگز شامل خرید محل های فیلمبرداری، هزینه ی پس از تولید (مانند تدوین ، موسیقی ، جلوه های ویژه) نمی شود که با اضافه کردن این هزینه ها بطور تقریبی میزان بودجه ی سوپرمن دربرابر بتمن  به مرز ۲۷۰ میلیون دلار خواهد رسید، ۲۲۵ میلیون دلار رقمیست که برای بودجه فیلم مردی از فولاد تعیین شده بود.



همچنین اطلاعات دیگری در دست می‌باشد که مشخص می کند وارنر بروس برای این پروژه مهم از تمام ۶ استادیوی صدای میشگان میشن پیکچر  استفاده خواهد کرد و در نظر گرفته شده است تا توسط این پروژه تعداد ۶ هزار کار بوجود بیاید که منجر به ۵ میلیون دلار درآمد زایی می‌شود.



علاوه براین بخشی از فیلم در یورکویل، ایلینوی فیلمبرداری خواهد شد که اگر یادتان باشد این موقعیت جغرافیایی مربوط می‌شود به خانه ی مادر زمینی کلارک کنت ملقب به سوپرمن و گفته شده عوامل سازنده مردی از فولاد 2 مشغول ترمیم مزرعه و خانه هستند.
 




گفتنی است، فیلم "مردی از فولاد 2" در تاریخ ۱۷ جولای ۲۰۱۵ اکران خواهد شد.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.