اکثر قربانيان انفجار در حومه حماه سوريه کودکان و زنان بودند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه، اکثر قربانیان انفجار تروریستی در حومه حماه سوریه کودکان و زنان بودند.

در انفجار تروریستی با خودروی بمب گذاری شده منطقه ای نزدیک مدرسه شهرک الکفات شهر السلمیه در حومه حماه هدف قرار گرفت. در این انفجار هفده شهروند از جمله شماری از کودکان و زنان کشته شدند. در این انفجار همچنین شماری زخمی شدند و خسارتهای زیادی به دهها خانه و خودرو و زیرساخت ها در این شهرک وارد شد.

یکی از افرادی که در این انفجار زخمی شده بود گفت آنها کافر هستند و از خداوند نمی ترسند. گناه این مردم چیست که در انفجار هدف قرار می گیرند و کودکان و زنان شان کشته می شوند.
غسان خلف استاندار حماه هنگام بازدید از محل انفجار به خبرنگار شبکه سوریه گفت این جنایتکاران تروریست ها را به کشور ما می فرستند تا خودروهای بمب گذاری شده را در شهرک مسکونی منفجر کنند؛ شهرکی که دانش آموزان آن در امتحانات شرکت می کنند. وی افزود این اقدام تروریستی، جنایتکارانه و خرابکارانه است.

در ادامه گزارش محمد العمادی دبیر حزب بعث در حماه گفت ما در برابر این موج تروریسم مقاومت و پایداری می کنیم و می گوییم به مبارزه با تروریسم ادامه خواهیم داد و با تروریسم هر کجا که باشد با همه شیوه ها و ابزارها مبارزه خواهیم کرد.

یک شهروند سوری گفت این همان تروریسمی است که ما از آن رنج می بریم و عربستان، قطر، فرانسه و ترکیه از آنها حمایت می کنند.
 
از سوی دیگر گروههای تروریستی مسلح یکی از خانه ها را در استان حماه با چند راکت هدف قرار دادند. در این حمله این خانه ویران شد.

شهروند سوری گفت من شهروند شهر حماه هستم ما خوابیده بودیم که راکت ها به خانه ما اصابت کرد. آنها خانه ما را ویران کردند و یک دختربچه کشته شد. آنها هر روز به خانه های مردم حمله می کنند ما از ارتش سوریه می خواهیم ما را از شر گروههای تروریستی خلاص کنند.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار