نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای مدعی شد :‌ کشورهای عربی نه تنها اسرائیل را دشمن خود نمی دانند بلکه از آن بعنوان یک دوست و هم پیمان نیز یاد می کنند.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛‌نتانیاهو در ادامه مصاحبه خود با یکی از رسانه های کانادایی اظهار داشت :‌ بسیاری در جهان عرب گاها بطور رسمی و علنی و گاهی نیز بصورت پنهانی از اسرائیل بعنوان دوست و متحد خود یاد می کنند . آنها اکنون اسرائیل را دشمن خود نمی بینند بلکه از برنامه هسته ای "ایران" ابراز نگرانی می کنند . 

وی افزود :‌ کانادا از تل آویو حمایت می کند و اگر کسی به این موضع حمایت کننده اعتراض دارند می توانند به خاورمیانه آمده و از نزدیک ببینند که بسیاری از کشورهای عرب در این منطقه دیگر اسرائیل را دشمن نمی دانند .

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه با اشاره به برنامه هسته ای ایران مدعی شد :‌تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته ای نگرانی عمده کشورهای عرب خاورمیانه است .

نتانیاهو در ادامه توهمات خود در قبال ایران گفت :‌ چنانچه رییس جمهور ایران اسرائیل را بعنوان کشور مستقل یهودی به رسمیت بشناسد حاضریم چه در نشست اقتصادی "داووس" و چه در هرجای دیگری با آنها دیدار و گفتگو کنیم . 

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار