فرماندار کنگان از تصویب 100 میلیارد ریال برای توسعه بیمارستان کنگان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،عباس تبرکی اظهار داشت: توجه به بهداشت و سلامت شهروندان از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و همه باید در این مسیر گام برداریم.

وی افزود: در کنگان با توجه به مشکلات زیست‌محیطی باید نگاه موثرتری به وضعیت بهداشت و درمان داشته باشیم و البته گام‌های بسیار خوبی در این مسیر برداشته شده است.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: طرح توسعه بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اجرا در جنوب استان بوشهر است که تاکنون با تلاش صورت گرفته پیشرفت خوبی داشته‌ایم.

تبرکی تصریح کرد: بیش از 100 میلیارد ریال برای اجرای طرح توسعه بیمارستان کنگان مصوب شده که تاکنون بیش از 50 میلیارد ریال نقدینگی به این پروژه تزریق شده است.

وی اضافه کرد: راه‌اندازی اورژانس با فضایی بزرگتر و باکیفیت‌تر و تجهیز بخش‌های مختلف بیمارستان کنگان از جمله اهداف طرح توسعه بیمارستان کنگان است که به زودی تکمیل و راه‌اندازی می‌شوند.

فرماندار کنگان یادآور شد: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در شهرستان کنگان مورد تاکید و توجه مسئولان قرار دارد و با تامین به موقع اعتبارات در این راستا گام برمی‌داریم.

تبرکی افزود: در شرایط کنونی بیش از 200 پروژه مهم و زیربنایی در شهرستان کنگان در دست اجراست که تعداد زیادی از این پروژه‌ها از مصوبات سفر مقام معظم رهبری است و برای تکمیل این پروژه‌ها اهتمام داریم.

وی در پایان تأکید کرد: توسعه اماکن آموزشی و ورزشی و اجرای طرح‌های حوزه فرهنگی و دینی از اهم این پروژه‌هاست و انتظار داریم با تامین به موقع اعتبارات آنها را تکمیل کنیم.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.