دومین نمایشگاه بین‌المللی دریایی جمهوری اسلامی ایران امروز صبح با حضور وزیر راه و شهرسازی گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در این نمایشگاه ده‌ها شرکت داخلی و خارجی جدیدترین پیشرفت ها فناوری ها و دستاوردهای صنایع و خدمات دریایی داخلی و خارجی را عرضه کرده و به نمایش عموم گذاشته است. 
 
بر اساس اين گزارش؛ در دومین نمایشگاه بین المللی دریایی ایران، صنایع بزرگ کشتیرانی و کشتی‌سازی صنایع فرا ساحل نفت و گاز، خدمات دریایی و بندری، امور نظامی و دفاعی، اقیانوس شناسی و هواشناسی، خدمات لوجستیک دریایی، خدمات مخابرات، برق و الکترونیک دریایی، صنایع شیلات، آبزی‌پروری، غذاهای دریایی، ماهیان زیستی و ... ارائه شده است.
 
بر پایه این گزارش معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای دریایی ایران گسترش فرهنگ دریایی، ترویج نگرش تخصصی و علمی به صنعت دریایی و دریانوردی،‌ارتقای دانش حوزه‌های مرتبط دریایی، معرفی تفریحات و ورزش‌های دریایی، معرفی اماکن تفریحی کشور و تأکید بر استفاده از آبزیان خوراکی دریایی، از اهداف برگزاری نمایشگاه بین‌المللی دریایی ایران است.

این گزارش می‌افزاید؛ برگزاری یک همایش و سه کارگاه تخصصی در زمینه‌های مختلف دریایی و همچنین ارائه خدمات مختلف تورهای ساحلی و دریایی و مسابقات گوناگون مربوط به حوزه دریا از برنامه‌های جانبی دومین نمایشگاه بین‌المللی دریای ایران است.
 
این نمایشگاه از امروز 8 بهمن تا 11 بهمن‌ماه هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار