الجزیره در خبری آزمایش موشکی جدید ایران را بازتاب داد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه خبری "الجزیره" ، این شبکه در خبری به بازتاب آزمایش موشکی جدید ایران پرداخت.

این شبکه به نقل از وزیر دفاع اعلام کرد: وزیر دفاع ایران "حسین دهقان" در سخنانی که تلویزیون رسمی ایران روز دوشنبه آن را پخش نمود اعلام کرد که ارتش ایران تجربه موفقت‌آمیز جدیدی را در شلیک دو موشک که یکی از آن ها دور برد بوده و دیگری قابل هدایت با لیزر است را در آستانه 35 سال انقلاب ایران داشته است.

این شبکه از قول وزیر دفاع ایران نوشت : این موشک دوربرد قابلیت رادارگریزی را داراست و موشک هدایت شونده با لیزر می‌تواند اهداف مهمی را مانند پل‌ها و تانک‌ها و مراکز فرماندهی دشمن با دقت بالایی هدف گیرد.

این شبکه همچنین از قول وزیر دفاع ایران نقل نمود : موشک بالستیک جدید ایران قادر به هدف قرار دادن تجهیزات جنگی دشمن است که قدرت تخریبی بالایی در تخریب همزمان اهداف متعدد دارد.

این شبکه سپس اعلام کرد که ایران دارای موشک‌های زمین به زمین دوربرد از نوع شهاب است که دارای 2000 کیلومتر برد مِی‌باشند و می‌توانند اسرائیل و پایگاه‌های نظامی آمریکا در خاورمیانه را هدف قرار دهد.

این شبکه همچنین به تبریک رئیس جمهوری ایران به این آزمایش موشکی اشاره کرد .

این شبکه درپایان اعلام کرد که این آزمایشات موشکی ایران درحالی اجرا می‌شود که قرار است تا 18 فوریه مذاکرات ایران و قدرت های جهانی بر سر مسأله هسته‌ای در وین مذاکره کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حیدربابا
۱۶:۴۹ ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
ملت و دولت ایران جنگ طلب نیست اما پوزه متجاوز را برخاک میمالد انشا...
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۵:۰۶ ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
به امید روزی که با این موشکها اسراییل را شخم بزنیم
آخرین اخبار