با توجه به برگزاري نهمين اجلاس روساي مجالس كشورهاي اسلامي در اواخر بهمن، فرودگاه بين المللي امام خميني(ره) خود را آماده پذيرش و ميزباني از ميهمانان اجلاس مجالس كشورهاي اسلامي مي كند .

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي فرودگاه امام خميني (ره)، مرتضي دهقان اظهار داشت: با توجه به اينكه اين اجلاس از 29 و30 بهمن سال جاري در سالن اجلاس سران به مدت پنج روز برگزار مي‌شود، اين فرودگاه از روز 23بهمن آماده پذيرايي از ميهمانان اين اجلاس مهم بين المللي خواهد بود.

مديركل فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) افزود: بر اساس برنامه ريزي انجام شده و در پي جلسات منظم كه با مسئولان اجرايي، تشريفات و اطلاع رساني ستاد برگزاري نهمين اجلاس روساي مجالس كشورهاي اسلامي برگزارشد، تمامي بخشهاي عمليات فرودگاهي و عمليات هوانوردي با تمام توان، فعاليت خود را جهت استقبال و انجام عمليات پروازي ايمن در فرودگاه به كار خواهند بست.

وي با اشاره به همكاري و هماهنگي تمامي ارگانهاي مستقر در فرودگاه در اين خصوص، اضافه كرد: برگزاري چنين اجلاسهاي مهم بين المللي در كشور ايران، جز با همدلي و همراهي مسئولان دستگاههاي مختلف ميسر نخواهد بود. بنابراين مي توان باز هم همانند اجلاسهاي پيشين اين يكدلي و همكاري را در تمام بخشهاي فرودگاهي به وضوح ديد.

مرتضي دهقان با بيان اينكه اكثريت اين ميهمانان از فرودگاه بين المللي امام خميني(ره) تردد مي كنند، گفت: كليه ميهماناني كه با پروازهاي برنامه اي مسافري به تهران وارد مي شوند، از طريق فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) وارد كشور مي شوند و مورد پذيرش و استقبال قرار خواهند گرفت .

وي اظهار اميدواري كرد: بتوانيم اين خدمت و وظيفه ملي را به نحوه شايسته به سر انجام برسانيم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار