نماینده ولی فقیه در سازمان مراتع و جنگلها،خواستار برخورد جدی با زمین خواران شد و گفت: باید با کسانی که زمینهای زراعی و منابع طبیعی را تبدیل به مسکن و کارخانه می کنند طبق قانون برخورد شود.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سمنان ،حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی طباطبائی نژاد در حاشیه دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: متاسفانه برخی قانون را نقض کرده و زمینهای زراعی را تبدیل به ملک مسکونی می کنند و در استان سمنان هم خبرهایی در این زمینه به گوش رسیده است که باید با آنان برخورد شود.
وی با اشاره به ضرورت حفظ انفال و منابع طبیعی ادامه داد: باید برای حفظ انفال و منابع طبیعی از توان خود مردم کمک گرفته شود.
وی ادامه داد: سازمان مراتع و جنگلها در همین راستاطرح همیاران طبیعت را در سال جاری آغاز کرده و طبق برنامه باید تا 2 سال آینده تعداد 5 میلیون همیار طبیعت از همه اقشار جامعه تربیت شود.
نماینده ولی فقیه در سازمان مراتع و جنگلها با اشاره به آغاز هفته منابع طبیعی از پانزدهم اسفند ماه تصریح کرد: روز شانزدهم اسفند که به نام آموزه های دینی،سنت الهی و سیره معصومین نامگذاری شده است در همه استانها طبق سنت و سفارش اسلام درختکاری صورت می گیرد.
طباطبائی نژاد اظهار کرد: در راستای تشویق مردم به درختکاری در این روز به هر اندازه که مردم درخواست کنند نهال در اختیار آنان قرار می گیرد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.