مهمترین عناوین روز گذشته این صفحه به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛
پایگاه اینترنتی گلف نیوز در گزارشی به قلم "دویل مک مانوس" درباره موضع واشنگتن درباره تحولات سوریه نوشت: باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا که با گزینه های بدی درباره سوریه رو به روست، در حال احیای تاکتیکی است که در لیبی آن را امتحان کرده بود و این تاکتیک هدایت جنگ از پشت صحنه است.
پایگاه اینترنتی آنتی‌وار نوشت مداخله نظامی آمریکا در سوریه پیامدهایی جدی برای منطقه خواهد داشت که اولین و مهم ترین آنها از خط خارج شدن مذاکرات آمریکا و ایران خواهد بود.
"حسن الشمری" وزیر دادگستری عراق اعلام کرد کشورش آماده است در صورت درخواست ایران اعضای گروهک تروریستی منافقین را به این کشور تحویل دهد.
رییس جمهور سوریه موفقیتهای هسته ای جمهوری اسلامی ایران را پس از ده سال مقاومت در جریان مذاکره با غرب تبریک گفت و همچنین از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران و مقامات ارشد کشورمان از این کشور تشکر کرد.
شهردار تهران که به دعوت رسمی شهردار پکن به اين کشور سفر کرده است، قرار است سند خواهر خواندگی ميان تهران و پکن را امضاء کند.
ابوبکر القربی وزیر خارجه یمن مدعی شد: آن چه یمنی ها از ایران انتظار دارند این است که آن چه همواره مقامات ایرانی اعلام می کنند مبنی بر اینکه ما خواستار حفظ وحدت ملت یمن و تمامیت ارضی این کشور هستیم را در عمل هم نشان دهند.
گزارش آمریکا درباره اوضاع حقوق بشر در کشورهای مختلف دنیا، فردا منتشر می‌شود؛ گزارشی که همانند همیشه مغرضانه خواهد بود.
جنیفر پساکی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در ارتباط با شایعه توافق تسلیحاتی ایران و عراق بار دیگر مدعی شد: ما نگرانی‌های خود در بالاترین سطح را با دولت عراق مطرح کردیم و تأکید کردیم که هرگونه انتقال تسلیحات از ایران نقض آشکار قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل است.
نمایندگی کشورمان در سازمان ملل متحد در پاسخ به مقاله مشترک دو عضو لابی صهیونیستی آیپک در آمریکا تاکید کرد: درخواست تشدید تحریم ایران فقط به نشست سالانه آیپک نشاط می دهد ولی واقعیات موجود را تغییر نمی دهد.
"میچ مک‌کانل" سناتور جمهوری خواه مجلس سنا آمریکا از تلاشش برای احیای لایحه ای خبر داد که می‌تواند باعث اعمال تحریم‌هایی جدیدی ضد ایران شود.
میشل سلیمان از وزیر خارجه لبنان خواست اطلاعات حمله هوایی اسرائیل به لبنان را در اختیار او قرار دهد
نشست فوق العاده شورای اتحادیه عرب درباره مسجد الاقصی امروز در قاهره پایتخت مصر آغاز شد.
نوری المالکی ، نخست وزیر عراق اظهار داشت : با ایران درخصوص خرید تسلیحات توافق نکرده ایم .
بر اساس تصمیم دادگاه عالی آمریکا افسران پلیس می‌توانند بدون حکم یک خانه را تفتیش کنند اما فقط در صورتی که یکی از ساکنان آن خانه رضایت داشته باشد.
سازمان آزادیبخش فلسطین از افزایش تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها از زمان ازسرگیری مذاکرات خبر داد.
مشاور ویژه وزارت امورخارجه آمریکا در امور جمهوری آفریقای مرکزی روز چهارشنبه در "بانگی" گفت آمریکا قرار است تابستان امسال سفارت خود را در جمهوری آفریقای مرکزی بازگشایی کند.
نشریه اینترنتی آمریکایی "دیپلمات" نوشت: جمهوریخواهان سنا می‌خواهند تصویب طرح مربوط به افزایش مزایای کهنه سربازان مصدوم آمریکایی را به لایحه تحریم‌های جدید ایران مشروط کنند.
دادستان کل موقت اوکراین اعلام کرد همه قراردادهای تجاری این کشور در زمان "ویکتور یانوکوویچ" بررسی خواهد شد تا شواهد و مدارک احتمالی فساد کشف شود.
فیلیپ هاموند ، وزیردفاع انگلیس در سخنانی اظهار داشت : تحرکات نیروهای روسیه درباره اوکراین را زیرنظرداریم .

برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار