یارانه هیچ خانواده کم درآمد و نیازمندی قطع نمی شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ؛  معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در نخستین جلسه ستاد همایش تجلیل از مفاخر و مشاهیر استان گیلان گفت: یارانه نقدی به همه افراد نیازمند جامعه تعلق می گیرد.

محمدباقر نوبخت افزود: نگاه دولت در توزیع یارانه نقدی بر این اساس است که به جای 45 هزار تومان که مبلغ ناچیزی است این مبلغ را در راستای افزایش سرانه سلامت و خدمات بهتر به مردم به کار گیرد.

معاون رئیس جمهور اظهار داشت: در اصلاح توزیع یارانه نقدی علاوه بر میزان درآمد سرپرست خانوار، شرایط اقتصادی سایر اعضای خانواده نیز مدنظر قرار می گیرد تا بودجه کشور عادلانه توزیع شود.

وی خاطرنشان کرد: 11 هزار میلیارد و 200 میلیون تومان در سال 92 و 11 هزار میلیارد و 300 میلیون تومان در سال 93 از بودجه عمومی دولت در راستای اصلاح قیمت ها برای خدماتی همچون سلامت و بیمه صرف شده و خواهد شد.

نوبخت گفت : اگر افراد جامعه آگاهی بیشتری درباره درآمدهای عمومی کشور داشته باشند قطعا به طور خودجوش از گرفتن یارانه انصراف می دهند .

معاون برنامه ریزی رئیس جمهور افزود: با توزیع مناسب یارانه بین اقشار بی بضاعت و یا کم درآمد جامعه ، می توان در بخش تولید سرمایه گذاری بیشتری کرد و اقتصاد کشور را پویاتر ساخت.

وی خاطرنشان کرد: نقش رسانه ملی و رسانه ها در ایجاد این باور که ما می توانیم با سرمایه گذاری درست منابع ملی شرایط جدیدی را در پویایی اقتصاد کشور ایجاد کنیم و خدمات بهتری را به مردم ارائه دهیم، بسیار اثرگذار است./ش


انتهای پیام /


برچسب ها: پرداخت ، یارانه ، نقدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.