مدیر موسسه گفتگوی دینی و وحدت گفت: ثبت موسسه در وزارت کشور یکی از کارهای مهم این موسسه بوده است.

"حمیدرضا غریب‌رضا" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در تشریح عملکرد موسسه گفتگوی دینی و وحدت در سال 92 گفت: در سال گذشته مشارکت در همایش بین‌المللی "الکرامه‌تونی" با حضور 60 هزار نفر از سازمان‌های مردم نهاد ضدصهیونیست و مکاتب فکری مختلف انجام شد.

 وی با بیان اینکه ترجمه بخشی از کتاب "راه و رسم طلبگی" به زبان عربی از دیگر فعالیت‌هایی بود که در سال 92 صورت گرفت، تصریح کرد:  جذب طلبه از کشورهای مختلف و آموزش و خدمات‌رسانی به آنان از دیگر کارهایی بود که با همکاری جامعة‌المصطفی و العالمیه انجام شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غریب‌رضا، بازسازی سایت الحوارالدینی للوحدة را از دیگر فعالیت‌های موسسه متبوعش در سال گذشته عنوان کرد و بیان داشت: این سایت دارای مخاطبانی از کشورهای عربی است که در راستان بیداری اسلامی در حال فعالیت فکری و فرهنگی است.

وی اضافه کرد: سفر به سوریه و لبنان در راستای حمایت از جریان‌های مقاومت و ارتباط و تعامل با نشریات عربی کشورهای بیداری اسلامی به ویژه کشور مصر از جمله عملکرد‌های موسسه گفتگوی دینی در سال گذشته بود.


مدیر موسسه گفتگوی دینی و وحدت گفت: همچنین تالیف دو کتاب «نگاه از بیرون، فتنه 88 از نگاه روزنامه نگاران خاورمیانه» و «اویس خمینی، جنبش الحوثی یمن و دیدگاه‌های شهید حسین الحوثی» در سال 92 در این موسسه صورت گرفت.

حجت‌الاسلام و المسلمین غریب‌رضا از ثبت موسسه در وزارت کشور به عنوان مهمترین اقدام موسسه دینی در سال 92 یاد کرد و اظهارداشت: مدیریت بخش بیداری اسلامی و سبک زندگی در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان برعهده موسسه گفتگوی دینی وحدت بود.

وی تصریح کرد: عضویت در هیئت داوران بخش روحانیت و بیداری اسلامی جشنواره مردمی عمار، "عضویت در هیئت داوران جشنواره مقاومت و بیداری اسلامی مربوط به فعالان بین الملل در فضای مجازی موسسه دینی وحدت عهده دار این امر بوده است.

مدیر موسسه گفتگوی دینی و وحدت اضافه کرد: در شورای مرکزی مجمع فعالان بین المللی انقلاب اسلامی مشارکت ویژه‌ای انجام داده‌ایم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همکاری با کنگره شهدای جهان اسلام به منظور برگزاری همایش شهید سلیمان خاطر نیز جزو فعالیت‌های صورت گرفته از سوی موسسه گفتگوی دینی بود.


انتهای پیام/
برچسب ها: موسسه ، گفتگوی ، دینی ، وحدت ، عملکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار