تمام سلام نخست وزیر لبنان از خشونت‌های تازه در طرابلس لبنان ابراز تأسف کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "النهار" ، تمام سلام نخست وزیر لبنان با صدور بیانیه‌ای که از سوی دفتر وی منتشر شده است ،  از خشونت های تازه در طرابلس لبنان و کشته شدن تعدادی از نظامیان و شهروندان ابراز تأسف نمود و از نیروهای سیاسی تأثیرگذار در شمال لبنان خواست تا از ارتش و نیروهای امنیتی حمایت کامل نمایند.

وی همچنین  در بیانیه خود ، انفجار انتحاری جدید در شهر نبی عثمان در بقاع لبنان را که منجر به خسارت های جانی و مالی گردید ، محکوم نمود و به خانواده‌های کشته شدگان تسلیت گفت و برای مجروحان نیز آرزوی بهبودی کرد.

وی گفت : لبنانی‌ها باید در این شرایط دشوارريال هوشیار و آرام باشند و همگان باید به سازمانهای قانونی و دستگاه‌های امنیتی برای حفظ و تقویت کشور و ثبات آن و دوری از خطرات و پیامدهای اوضاع منطقه‌ای آشفته توجه داشته باشند.

تمام سلام همچنین صبح امروز با فرمانده ارتش لبنان "جان قهوه‌چی" در سرای کبیر (مقر نخست وزیری لبنان) دیدار کرد و از وی اقداماتی را که ارتش لبنان برای متوقف ساختن خشونت‌ها در طرابلس انجام داده است را جویا شد.

وی در این دیدار از فرمانده ارتش لبنان خواست تا با مخلان امنیت در شمال لبنان و طرابلس برخورد جدی شود و درباره هرخطری که ثبات این شهر و زندگی فرزندان و دارایی‌های آنان را هدف قرار داده کوتاهی نگردد.

وی همچنین از فرماندهی ارتش خواست تا اقدامات لازم را برای ثبات در مناطق مرزی و آنچه برای حمایت از شهروندان و ثبات در مناطق مرزی عرسال و اللبوة و شهرهای مجاور لازم است را انجام دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار