مدیر عامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها:

جزئیات تقسیم مردم به 5 سطح درآمدی / بانک‌ها اطلاعات محرمانه بانکی مردم را لو می‌دهند؟

مدیر عامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها با اعلام اینکه ثبت نام دریافت یارانه نقدی از 20 فروردین آغاز می شود، تاکید کرد: دریافت یارانه نقدی در دوره جدید منوط به ثبت نام است، ضمن اینکه با سامانه سازمان هدفمند سازی یارانه ها که 43 بانک اطلاعاتی اکنون به صورت کامل در آن وجود دارد ، می توانیم تصمیم گیری کنیم اما در فرمی که برای این مرحله طراحی شده است، 5 سقف درآمدی را مشخص کردیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ٫ اکبر ایزدی در گفتگویی تلویزیونی گفت: براساس قانون ، پرداخت یارانه نقدی در دوره جدید منوط به ثبت نام است و اگر هموطن عزیزی به یارانه احساس نیاز نمی کند و متقاضی نمی شود ، ثبت نام نکردن وی به منزله انصراف از دریافت یارانه نقدی است.

وی گفت: در مدت 10 روز سرپرستان خانوارهای متقاضی باید بر اساس اولین رقم سمت راست شماره کارت ملی به سامانه مراجعه و ثبت نام کنند.

ایزدی افزود : هموطنان متقاضی که اولین رقم سمت راست شماره کارت ملی آنها صفر است ، روز بیستم باید مراجعه کنند و کسانی که اولین رقم سمت راست شماره کارت ملی آنها 1است روز بیست و یکم ثبت نام می کنند و تا روز بیست و نهم با رقم 9 ثبت نام کامل می شود.

وی اضافه کرد : هموطنانی که به هر دلیل در موعد مقرر نتوانند ثبت نام کنند می توانند روز های سی ام و سی و یکم ماه جاری ثبت نام را کامل کنند.

ایزدی گفت : درگاه ثبت نام همان سامانه www.refahi.ir و روش ثبت نام نیز صرفاً اینترنتی است و مراجعه حضوری نیز ویژه هموطنانی است که به شبکه اینترنتی دسترسی ندارند و می توانند با در دست داشتن شماره ملی و کدپستی به مراکز و دفاتر کمیته امداد ، سازمان بهزیستی ، دفاتر پیشخوان دولت پلیس +10 و دفاتر فناوری اطلاعات (آی سی تی) روستایی مراجعه و در آنجا به صورت اینترنتی ثبت نام کنند که هماهنگی شده است و در کمترین زمان ثبت نام می شود.

مدیر عامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها درباره ثبت نام نیروهای مسلح نیز گفت: نیروهای مسلح به دو گروه تقسیم می شوند که یک گروه با افراد معمولی در دوره اول ثبت نام کردند همچنان مانند مورد اول به سامانه مراجعه و ثبت نام می کنند اما گروه دوم که به لحاظ شغلی در وضع خاصی قرار دارند به یگان ها و محل کار خود مراجعه و ثبت نام می کنند.

ایزدی با اشاره به اینکه دولت برای ارتقای نظام سلامت ، گسترش بیمه های اجتماعی و بهبود فضای محیط زیست کلانشهرها تلاش می کند، از مردم خواست با انصراف از دریافت یارانه ، امکانی را فراهم کنند که این یارانه در اختیار افراد نیازمند قرار گیرد.

وی ادامه داد : اطلاعات کاملی را در سازمان هدفمند سازی یارانه ها جمع آوری و به روز کرده ایم و البته دولت بنایی بر حذف افراد در مرحله اول ندارد اما امیدواریم هموطنان در ثبت نام دریافت یارانه شرکت نکنند.

ایزدی گفت : با سامانه سازمان هدفمند سازی یارانه ها که 43 بانک اطلاعاتی اکنون به صورت کامل در آن وجود دارد ، می توانیم تصمیم گیری کنیم اما در فرمی که برای این مرحله طراحی شده است، 5 سقف درآمدی را مشخص کردیم که شامل سقف درآمدی ماهانه کمتر 600 هزار تومان ، 600 هزار تا یک میلیون تومان، یک میلیون تا 2 میلیون تومان ، 2 میلیون تا دو و نیم میلیون تومان و بالاتر از دو و نیم میلیون تومان که همه اینها مشخص است و لحاظ می شود.

وی افزود : البته سطح درآمدی یکی از مولفه هایی است که می تواند در بانک اطلاعاتی ما اثرگذار باشد و مجموع کل درآمدها شامل شغل اول ، شغل دوم ، اجاره بها و سود سهام قبل از پرداخت اقساط بانک است و همه دارایی ها را حساب کردیم.

ایزدی درباره میزان تغییر قیمت کالاها و خدمات در مرحله دوم هدفمندسازی یارانه ها گفت : دولت تصمیم ندارد با شیب تندی قیمت ها را افزایش دهد.

وی با اشاره به اینکه منابع حاصل از انصراف از دریافت یارانه نقدی به سمت و سویی می رود که در زندگی مردم اثرگذار است، افزود: در پایان سال گذشته هزار و 800 میلیارد تومان به وزارت بهداشت دادیم تا صرف ارتقای نظام بهداشت شود و امسال هم 750 میلیارد تومان به سازمان سلامت ایران دادیم تا افرادی که پوشش بیمه ای ندارند ، زیرپوشش بیمه قرار گیرند.

ایزدی اضافه کرد: به مردم اطمینان داریم و حتماً اطلاعات درست را درج می کنند اما بانک های اطلاعاتی ما کامل است و اگر نیاز باشد می توانیم راستی آزمایی کنیم ، زیرا قانون به ما اجازه داده است و برای کسانی که اطلاعات نادرست بدهند تا 3 برابر یارانه دریافتی ؛ جریمه پیش بینی کرده است.

*** مردم چگونه درآمدشان را به دولت اعلام کنند

مدیر دفتر امور بانک سازمان هدفمندی یارانه‌ها در گفتگویی رادیویی گفت: در مرحله دوم اجرای هدفمندی یارانه ها و در این مرحله ثبت نامی 5 گروه درآمدی تفکیک و تعیین شده است اما مشخص نیست که چه سقف درآمدی برای متقاضیان دریافت یارانه نقدی مطرح است.

نرگس نجفی  در پاسخ به این مطلب که جریمه 3 برابری برای افرادی که اطلاعات خود را نادرست اعلام نمایند، تعلق می گیرد، تصریح کرد: هر یک از مردم می دانند که دریافت یارانه در زندگی آنها تاثیر دارد یا خیر. تمکن مالی صرفا به این معنا نیست که فرد وضعیت مالی آنچنانی یا خانه و ماشین داشته باشد. هر کسی که احساس کند که دریافت یارانه مخفی تاثیر چندانی در زندگی و تامین معیشت آنها ندارد می تواند از دریافت یارانه انصراف دهد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا بهتر نبود دولت کف و سقف برای درآمد افراد تعیین می کرد، اظهارداشت: دولت مبنا را بر اعتماد به مردم گذاشت تا از سرمایه اجتماعی در مردم استفاده کند. اعتماد به مردم از این جهت که مردم خود وضعیت زندگی شان را بهتر می دانند.

نجفی با بیان اینکه اطلاعات درآمدی برای این است که مشخص شود در کدام یک از این 5 گروه درآمدی قرار می گیرند، اظهارداشت: درآمد صرفا درآمد سرپرست خانوار نیست و منظور درآمد مجموع اعضای خانوار است، همچنین مجموع درآمد شغل اول و دوم باید محاسبه شود، یا اینکه سود سپرده های بانکی یا درآمد از محل خانه ای که اجاره داده می شود، جزو درآمد افراد حساب می شود، یعنی مجموع این درآمدها به صورت ماهیانه مورد محاسبه قرار می گیرد.

این مقام مسئول در سازمان هدفمندی یارانه ها افزود: پیش از اینکه اقساط ماهیانه وام های دریافتی از بانکها در محاسبات افراد برای اعلام درآمد حذف شود، مجموع حقوق دریافتی حساب شود و در اصل درآمد کل اعضای خانوار پیش از کسر اقساط ماهیانه ملاک است.

انتهای پیام/


برچسب ها: بانک ، یارانه ، دریافت ، انصراف ، چگونگی ، ثبت نام ، یارانه نقدی ، هدفمندی ، دولت ، فرم خود اظهاری ، شناسایی ، افراد پر درآمد ، تورم ، اطلاع رسانی ، میزان درآمد ، سرپرست خانوار ، هدفمندی اقتصادی ، سایت رفاهی ، کارت ملی ، شماره ملی ، اطلاعیه ، استانداری ها ، بخشداری ها ، متقاضیان ، سراسرکشور ، سرپرستان متقاضی ، شغل اصلی ، اجاره بها ، سود سهام ، اقساط ، خانوار ، مدارک ، فرم ، مشمول جریمه ، وجوه دریافتی ، بانکک ها ، استرداد ، فرم های تقاضای مشمول ، تحت تکفل ، شبکه اینترنتی ، نام نویسی ، محل سکونت ، سامانه یارانه ، بازگشایی ، توصیه یارانه ای ، سیاست های اقتصادی ، مدیران ارشد ، سود اقتصادی ، نحوه پداخت یارانه ، صادرات ، مشمول یارنه ، سهمیه بندی یارانه ، حساب های مالی ، دسته بندی یارانه ، اقشار آسیب پذیر ، پرداخت نقدی ، کالاهای اساسی ، کاهش هزینه ، یارانه تولیدی ، خدمات یارانه ای ، برنامه دولت ، کالا برگ ، بن ، عرضه کالا ، سوبسید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۲۵ فروردين ۱۳۹۳
درآمد زن چه ربطی به مرد داره!!!
Iran (Islamic Republic of)
شاپور
۱۷:۵۸ ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
سلام
دولت تدبیر وناامیدی که دولت قبل را به دروغگوئی متهم کرد چراشا ه کلیدش کج شده تمام مردم رانا امید کرده
Iran (Islamic Republic of)
مهین ارشا
۱۵:۱۷ ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
امیدواریم عدالت اجرا شود.وچنانچه مبنا
فقط میزان درآمدباشد ، طرح بسیارناقص
است زیرابه خوبی اشراف داریم که تعداد
بسیاری ازافراد املاک و دارائی های خود
راپنهان می دارند، حتی برای این مبلغ
ناچیز.ما به عدالت وعدالت خواهی دولت
ارج می گذاریم . موفق باشید.
United States of America
شهروند
۲۲:۱۹ ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
دوستان من 8 ساله در آلمان زندگی میکردم و یک ساله به امریکا اومدم
نه اونجا و نه اینجا - اشراف دولت ها به اطلاعات اقتصادی مردم نه تنها مصداق تجاوز به حریم خصوصی افراد شناخته نمی شه بلکه دولت ها این رو از حقوق مسلم خودشون میدونن
با تعصب قضاوت نکنیدحریم خصوصی یعنی زندگی خانوادگی
Iran (Islamic Republic of)
زارع
۱۵:۲۳ ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
درحالی مردم را به انصراف از یارانه دعوت میکنید که خود عامل گرانی هستید مردم از یارانه انصراف میدهند اما شما قول دهید که آب و برق و گاز و بنزین و نان و هزینه های درمان و هزار آیتم دیگر افزایش نیابد اما خیلی جالب است همه این اقلام در خفا هر روز افزایش می یابد و تنها بنزین است که چون یک نماد است هنوز گران نشده ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
مادرم پیر وضعیف است من دختر مورد اعتماد مادرم هستم و مادرم یک حساب در بانک داشت که برای کارهای بانکی مادرم این حساب را شریک شدم یعنی سود بانک را میتوانم بگیرم وبعد به مادرم بدم تا مادرم از زحمت توی صف بانک نشستن و بانک رفتن راحت شود چون مریض میباشد حالا تکلیف من چه میشود قانون به حال افرادی با این وضعیت فکری کرده جستجو در کار مردم وتحدید به جریمه به جای کمک به مردم باعث نگرانی و احساس نامنی در مردم میشود من که زن خانه دار هستم حتی دوست ندارم شوهر و فرزندانم از پسنداز کوچکی که دارم خبر دار شوند و این قانون می تواند در زندگی مثل من استرس و نگرانی از بروز اختلاف خانوادگی به وجود بیاورد لطفا فکری به حال امثال من بکنید
-
ناشناس
۰۸:۳۶ ۱۸ فروردين ۱۳۹۳
مردم چگونه درآمدشان را به دولت اعلام کنند?
چرا در گفتگو به سوال فوق پاسخ داده نشد؟ سوال واضح است اما پاسخ مبهم.سوال بنده این است اگر بنده بدوکسر اقساط مثلا یک میلیون تومان ولی با کسر اقساط پانصد هزار تومان می گیرم و تازه اقساطی دارم که از حقوق کسر نمی شود ، با این توصیف درآمدم را چقدر باید بزنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۹:۱۹ ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
قدیما یک نفرکارمیکرد ده نفرمیخوردن ولی حالا برعکس شده قابل توجه دولت مردان مایه دار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
اینکار بانک ها که اطلاعات شخصی افراد را در اختیار دولت قرار میدهند
و اینکار دولت که با استفاده از نفوذ و قدرت بانک ها را وادار به در اختیار گذشتن اطلاعات شخصی افراد به دولت میکند
مصداق تجاوز به حریم شخصی و حقوق مردم است .
بی خود نیست که دولت ما متهم به نقض حقوق بشر میشود این یک نمونه اش
Iran (Islamic Republic of)
غرب زده!
۲۲:۰۵ ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
توی تمام کشورهای پیشرفته از جمله فرانسه که برادر خودم اونجا تحصیل میکنه دولت حق خودش میدونه از درآمدهای افراد مطلع باشه و بانک ها به کسانی که بیش از حد وام گرفته باشن و در قبالش سرمایه کافی نداشته باشن دیگه تسهیلات نمیدن و حتی کارت اعتباریشون رو شارژ نمی کنه
درست یا غلط محض اطلاع گفتم که به خودمون تهمت نزنید
هیچ کشور پیشرفته ای اطلاعات اقتصادی افراد رو حریم شخصی نمی دونن -چون قراره ازش مالیات بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۲۲ فروردين ۱۳۹۳
فکر می کنی تا به امروز همه چیز ما راکنترل نمی کردند این یک حق طبیعی هر دولتی است برای حفظ امنیت باید همه چیز شهروندانش اطلاع داشته باشد به نظر من باید قبول کنیم وگرنه اینهمه گروه تروریستی منحل نمی شدند به نظر من کار درستی است با توجه به دشمنان زیادی که کشور ما دارد در مورد یارانه چه خوب است یا به همه بدهند یا اینکه قطع کنند همراه با برگشت قیمت ها
-
ناشناس
۱۷:۵۲ ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
تحت ارگان های حمایتی مثل کمیته امداد ذکر نشده
Iran (Islamic Republic of)
بیکار
۱۷:۱۸ ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
من عمرا انصراف نمی دم ...!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
بله اقایون کاملا درس گفتن کل در امد و بگیم قسط واممونم از همسایمون بگیریم!!!!!!!1
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
مگر هر پولی که در حساب می اید مال خود فرد است که ملاک پولدار بودن انسان باشد
Iran (Islamic Republic of)
ehsan
۱۵:۱۲ ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
سلام
به نظرم این تقسیم بندی مشکل داره
مثلا کارمندی که حقوق اصلیش 1/200/000 تومانه اما با کسورات(مالیات و ...) 900/000 تومان دریافتی داره تکلیفش چیه؟آیا باید سطح اولو انتخاب کنه یا دوم!!!!!؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۲۵ ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
با سلام : متوسط هزینه حداقل هر فرد در شرایط فعلی در ماه1-مسکن وهزینه اب وبرق وگاز وموبایل و تلفن بین 100 تا 150 هزار تومان 2-تغذیه وفقط نان وپنیر و سبزی 150 تا 200 هزار تومان 3-پوشاک وکفش و... 80تا 100 هزار تومان 4- هزینه درمان 100 تا 150 هزار تومان 5-اموزش و خرج تحصیل وکلاس تقویتی0 10 تا 150 هزار تومان 5- ایاب و ذهاب وپول سرویس 100تا 120 هزارتومان 6- امکانات رفاهی وتفریح وسفر 100 تا120 هزار تومان و دیگر هزینه ها برای یک خانواده 5 یا 6 نفره در ماه مبلغی در حدود 3 تا 4 میلیون حالا باید سطح درامدی چند باشد که بتوان زندگی حداقلی را داشته باشی مسئولین باید فکر اساسی وبهتری داشته با شند و واقعیات مردم را درک کنند که بهتر برنامه ریزی کنند
Germany
بهنام
۱۳:۲۱ ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
سلام
اینجا هم قشر کارمند که تمام زیر و بم زندگیشان در یک فیش حقوقی خلاصه میشود ، مغموم میشود و آن تاجر و میلیاردری که تا به امروز از هر راهی که شده از زیر بار مالیات فرار کرده و میزان درآمدش مشخص نیست و مبلغ ردیافتی یارانه را اصلا حس هم نمیکند ، یارانه را میگیرد و به ریش ما کارمندان میخندد.
Iran (Islamic Republic of)
آنوشا
۱۲:۵۴ ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
اگر گام اول هدمندی درست بوده باید تا پایان ادامه یابد و هم زمان با افزایش قیمت حامل های انرژی یا هر فاکتوری دیگر مبلغ یارانه طبق وعده ریس جمهور سابق تا 3 برابر افزایش و به همه مردم ایران تعلق گیرد که همه مردم ایران چه غنی وچه فقیر سهم یکسانی از بیت المال دارند و اگر این قانون یعنی هدفمندی غلط است و نیازی به افزایش مبلغ یارانه نیست یا تعدادی باید انصراف دهند دلیل و توجیح افزایش قیمت حامل های انرزی و سایر اقلام از سوی دولت را چگونه می شود توجیه کرد و باید گام دوم هدفمندی یارانه ها را نیز مانند گام اول حذف کرد نمی شود گام اول را که به نفع دولت و برخی نیست حذف و گام دوم را که به نفع دولت و برخی هست با قدرت هرجه تمامتر برداشت تکلیف را معلوم کنید هدفمندی اگر خوب است گام اول را باید مانند گام دوم تا آخر برداشت اگر بد است گامک دوم نیز باید برداشته نشود مردم ایران آگاهند و این همه تنها ضربه به اعتماد مردم و بالاتر از آن به نظام مقدس اسلامی است به نام اسلام وووو......
Iran (Islamic Republic of)
عبدالسليم دولت پور
۱۲:۴۸ ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
به نظر من مسولين هدفمندي براي سهولت ثبت نام مراکز اينترنتي هر چه زودتر فرم ثبت نام را منتشر کنند تا برنامه ريزي هاي لازم انجام بگيرد.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۲۶ ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
درخصوص سپرده در بانک آیا این سئوال پیش نمی آید که ممکن است این سپرده متعلق به چند نفر باشد مثلا خود من . ما در روستا و در فاصله 100کیلومتری اصفهان زندگی می کنیم در روستای ما بانک دی نیست فقط یه شعبه دارد اونهم در شهر اصفهان من و خواهرم جمعا 40میلیون در بانک دی سپرده داریم که به نام من می باشد حالا تکلیف چی هست من باید چکار کنم . مسئولین امر چگونه می خواهند از سپرده های مردم امتیاز کسر کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
خوب مسلمون انصرافی ها را ثبت نام می کردید چرا دوباره از اول راه رفته را باید طی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
محمود فکریان
۱۲:۱۱ ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
با سلام الان پسر من در شرف ازدواج است ولی کار ندارد دانشجو هم است
چرا شما می خواهید یه عده که برای زندگیشان تلاش نمی کنند از جیب دیگران بردارید وبه آنهاییکه(از پا افتادگان و نیازمندواقعی...مستثنا هستند)معتادند ویاعادت به مفت خوری دارند بدهید من یه ایرانی هستم ویارانه در هر شرایطی به من تعلق گرفته چرا با زور و تهدید از من می خواهید بگیرید چرا صحبت از جریمه می کنید و چرا صحبت از جستجو در زندگی ودر آمد ...دیگران میکنید (جستجو در اسلام در زندگی دیگران حرام است)تا حالا یارانه بمن دادید وتا آخرش هم می خوام وبه نظر من یارانه به حساب تک تک افراد خانواده واریز شود هر کسی دوست داشته باشه نخواد مثلا من پسر 22ساله ام دانشجواست چه تقصیری دارد یابه فرض مثال زن من با من اختلاف دارد و زیر یک سقف همدیگر را تحمل می کنیم چه تقصیری دارد....این حقی است ایجاد شده وادامه دارد از هیچ کس دریغ نفرمایید شما با زور جریمه ،کرامت مردم را زیر سوال می برید بگذارید هرکس دلش نمی خواد دریافت نکند و هرکس دلش می خواد بگیرد والسلام آیا کسی هست حرف حق را یاری کند.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
با سلام واحترام ضمن اينكه يارانه ها حق كليه اقشار جامعه است و صرفا مي بايست توسط خود افراد اعلام انصراف يا عدم انصراف اعلام شود مراتب ذيل بايد مورد نظر قرار گيرد1- ممكن است افرادي با حقوق بالامثلا بالاتر از 2ميليون وپانصد هزار تومان در يك مقطع زماني مجبور به اخذ وام هاي گوناگون شده باشد كه در حال حاضر براي مدت زماني مثلا 5 سال آينده تمكن مالي خوبي رانداشته باشد و بشدت قدرت مالي و خريد خانواده راتضعيف كرده و اين يارانه كمك خرج او باشدبنابر اين نمي توان گفت درآمداو آن مبلغ است چون بدهي هايي كه براساس يكسري موارد و روزگار براو وارد ساخته در حال حاضر چيزي در دست او نمي گيرد.
2 در ثاني افراد با حقوق بالا مگر حقي را از حقوق پاييني ها و افراد كم درآمد را ضايع كرده وخورده اند، او حق خودش ، تجربه و زحمتش را مي خورد اما در يارانه ها مساوي هستند. كلكم راع و كلكم مسئول عن رعيته لطفا مواظب حق الناس باشيد كه جواب سختي دارد.
-
ali
۱۱:۴۷ ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
باسلام
واقعا تقسیم بندی عادلانه ای شده !!دولت محترم دقیقا بازه ای که بیشترین تعداد کارگران و کارمندان در آن قرار میگیرد یعنی بازه حقوقی یک ملیون تا دومیلیون رو بقدری گسترده در نظر گرفته که بیشترین تعداد افراد در این بازه قرار بگیرن و اینجا این سوال مطرح هست که آیا فردی که حقوق یک میلیون و پنجاه تومن دریافت میکند با فردی که یک ملیون و نهصد و پنجاه حقوق دریافت میکند یکی هستند !؟؟ و سوال بعدی اینکه آیا حقوق دریافتی ملاک قرار میگیرید و یا حقوقی که در حکم ها وجود دارد که از آن مبالغ هننگفتی بابت مالیات و بیمه کسر میگردد؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
آقایان دانشمند کمی هم به فکر بورس تهران باشید بد نیست!؟
دولت جدید قبل از سرکار اومدن دائماً به عملکرد دولت قبلی ایراد می گرفت و هنوز هم این رویه ادامه داره حالا از وقتی که اومدن سرکار طلا، سکه، دلار و سود بانک ها بالا رفته از اون طرف بورس وضعیتش دائماً منفی هستش واقعاً جای تعجب داره!
Iran (Islamic Republic of)
روحانی مچکریم
۱۱:۳۳ ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
چرا سقف در آمدی یک تا 2میلیون را تقسیم نکردن و این بازه را اینقدر باز گذاشته اند؟آیا در آمد1950000 هزا تومان با کسی که در آمد1100000هزار تومان دارد یکی است؟اینهم از تدبیرهایی همانند سبد کالاست.من که خواندم حدیث مفصل از این مجمل
Iran (Islamic Republic of)
آتینا
۱۱:۲۵ ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
سلام لطفا مواردی را که باید برای ثبت کردن در فرم آماده نگه داریم اعلام کنید یا نمونه ای از فرم پیش نویس قرار دهید که چه مواردی باید در فرم ذکر کنیم مدارک لازم برای ارائه را ذکر کنید
با سپاس از تلاش بی کرانتان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
یارانه یه بهانه ایی بود که مملکت رو گران کنند بدون اینکه صدای کسی در بیاد وبا پنبه سر ببرند واموالشون ده هزار برابر شه حالا که موفق شدند یواش یواش حذف میکنند تا همه رو کلا حذف کنند ویارانه ندهند حتی فقیرها را حالا ببینید کی گفتم این یه سیاست کثیف بود وخیانت به مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۲۲ فروردين ۱۳۹۳
در خیلی از کشورهای آسیایی این کار را کردند که باعث اعتراضات شدید مردمی شده است
آخرین اخبار