معاون وزير راه و شهرسازي و رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور در بازديد از محور ارتباطي كندوان اعلام کرد:ارتقاء و تعريض در محورهاي مازندران نگاه ملي را مي طلبد

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، داود كشاورزيان در اين بازديد ضمن اشاره به اينكه ارتقاء و تعريض در محورهاي مازندران نگاه ملي را مي طلبد از اقدامات وزارت راه و شهرسازي براي ايمني محورهاي استان قدرداني كرد.

وي تصريح كرد : يكي ديگر از محسنات توسعه جاده ها، رونق بخش صنعت و بهره گيري مناسب كارخانجات از نهايت ظرفيت توليد خود است.

معاون وزير راه و شهرسازي با تاكيد بر لزوم توسعه زيرساخت هاي مازندران به منظور استفاده مطلوب از مواهب طبيعي و خدادادي، اظهار داشت: توسعه زيرساخت هاي اين استان به ويژه جاده ها، در دستور كار دولت قرار دارد.

وي در خصوص محور كندوان عنوان كرد : راه تاريخي كندوان با قدمت بيش از 70 سال تنها راه ارتباطي زميني غرب استان بوده و در تمام فصل‌ها و روزهاي سال به ويژه مناسبت‌ها و تعطيلات براي جابه‌جايي بار و به ويژه مسافر با وسعتي بسيار گسترده مورد استفاده بهره‌برداران سامانه حمل و نقل جاده‌اي قرار مي‌گيرد.

كشاورزيان با اشاره به اهميت محور كندوان اظهار داشت: وضعيت فعلي محور به‌گونه‌اي است كه سطح سرويس جاده در ايام تعطيل بسيار پايين بوده و حتي در بسياري از نقاط به علت عدم وجود شانه با عرض كافي، توقف يك اتومبيل به علت خرابي و... موجب انسداد كامل يك لاين و ايجاد راهبندان مي‌شود.

رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور خاطرنشان كرد: بدون شك توجه به بهسازي و بازسازي گذرگاه ديرپاي كندوان كه در زيربخش‌هاي متعدد صنعت حمل و نقل جاده‌اي تاثيرگذار است، نتايجي همچون توسعه گردشگري و اقتصاد محلي و افزايش نشاط اجتماعي خواهد داشت.

كشاورزيان ابراز اميدواري كرد : در پي رويكرد اخير دانش بنيان و برنامه‌محور در وزارت راه و شهرسازي شاهد توجه بيشتر به توسعه و تعريض و بهبود سرويس‌دهي محور كندوان باشيم .

گفتني است در اين بازديد معاون راهداري و هماهنگي امور استانهاي سازمان راهداري كشور ، مدير كل راه و شهرسازي مازندران و چند تن از مسولان استاني نيز حضور داشتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۲۱ ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
در کشورهای پیشرفته رانندگان با سرعت 20 در جاده های مناطق سرسبز عبور می کنند تا از مناظر لذت ببرند ولی در جاده های سرسبز ایران رانندگان انگار گیم بازی می کنند و حداکثر سرعت را دارند ضمن اینکه جایی هم برای ایستادن کنار جاده نیست حتی در مواقع اضطراری!
آخرین اخبار