"خاتون"سریال مناسبتی ماه رمضان با حضور"مجید" (مهدی باقربیگی) روی آنتن یکی از شبکه‌های سیما می‌رود.

مهدی باقربیگی ایفاگر نقش"مجید" در سریال مناسبتی"خاتون" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: در "خاتون" ایفاگرنقش"مجید" هستم و کارکتری متفاوت نسبت به "در مسیر زاینده رود" دارم.
 
وی افزود: "مجید" فردی پولدار بوده ولی با بی‌توجهی به دارایی خود خواهان زندگی عادی و به دنبال جلب رضایت پدرش است.

 "باقر بیگی" با اشاره به فراز و فرود داستان "خاتون" تصریح کرد: معتقدم مخاطبان با "خاتون" ارتباط خوبی را برقرار می‌کنند و در هر قسمت با داستان‌هایی جذاب روبه‌رو ‌می‌شوند.

 وی ادامه داد: قبل از عید نوروز کار کلید خورد و فکر می‌کنم تصویربرداری آن تا ماه مبارک رمضان ادامه داشته باشد.

بازیگر"قصه‌های مجید" با اشاره به پخش این سریال مناسبتی اظهار داشت: این سریال از یکی‌از شبکه‌های دو یا سه سیما به روی آنتن می‌رود و در 26 قسمت ماجراهای خاصی را تقدیم مخاطبان می‌کند.

وی درباره حضور‌ بازیگران"خاتون" بیان کرد:"شهرام قائدی"،"هوشنگ حریرچیان"،"مجید یاسر"،"حسن اکلیلی"،" مهران غفوریان "،" مارال فرجاد"، " مونا فرجاد" و "مریم امیر جلالی" از بازیگران "خاتون" هستند.

گفتنی است: "خاتون" ماجرای زنی است که به تشویق دامادهایش خانه قدیمی‌اش را خراب می‌‌کند و به جای آن ساختمان سه طبقه‌ای را می‌سازد تا دامادهایش خانه‌دار شوند، که به دنبال آن اتفاقاتی برای "خاتون" می‌افتد. "خاتون" مجوعه 26 قسمتی است که "مرتضی آتش زمزم" تهیه‌کنندگی و کارگردانی آن را عهده دار است.

انتهای پیام/
برچسب ها: خاتون ، مناسبت ، آنتن ، سیما ، سریال ، جلالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار