انعقاد "قراردادهای جدید" برای پروژه های عمرانی "فرودگاه بجنورد"

مدیر فرودگاه بجنورد اعلام کرد: توسعه و تکمیل باند و همچنین سطوح پروازی تا شهریور 93 به پایان می رسد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، محمود امانی مدیر فرودگاه بجنورد در گفتگوی اختصاصی با پرتال خبری شرکت فرودگاه‌های کشور با اشاره به تکمیل و اجرای پروژه‌های عمرانی در فرودگاه بجنورد، گفت: سال گذشته اعتباری بالغ بر 135 میلیارد ریال از بودجه استانداری برای تملک و اجرای پروژه‌ها و همچنین 40 میلیارد ریال هم از سوی شرکت فرودگاه‌های کشور برای تملک پروژه‌ها به این فرودگاه اختصاص یافت.

وی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی که در دفتر معاونت خدمات فرودگاهی انجام شده و با برنامه‌یی که پیمانکار و مشاور در این فرودگاه در دستور کار قرار داده‌اند، توسعه و تکمیل باند و سطوح پروازی و همچنین دیوار حفاظتی، شهریور 93 به پایان خواهد رسید.

امانی با اشاره به اینکه محوطه‌سازی فرودگاه تا تاریخ 30/7/93 تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: ترمینال خارجی فرودگاه نیز تا 30/9/93 به بهره‌برداری می‌رسد و امسال نیز اعتبارات استانی و ملی برای اجرای هرچه بهتر پروژه‌های عمرانی فرودگاه اختصاص می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌های جدیدی همچون ساخت ساختمان جدید هواشناسی، سپاه و موتورخانه فرودگاه نیز در حال انعقاد قرارداد است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار