"عذرا وکیلی" گفت: رادیو، بهترین دوست برای سنین مختلف است.

عذرا وکیلی، تهیه کننده و گوینده‌ی رادیو در گفتگو با خبرنگاررادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران‌ به مناسبت روز رادیو گفت: رادیو هم‌چون کتاب سخنگو می‌تواند بهترین دوست هر انسان باشد.

وی مهم‌ترین مزیت رادیو نسبت به سایر رسانه‌ها را در دسترس بودن آن دانست و افزود: همه‌ی افراد در تمام رده‌های سنی و با هر شغلی می‌توانند به راحتی با رادیو ارتباط برقرار کنند به علاوه بر سرگرم شدن بر دانش و اطلاعات خود بیافزایند.

تهیه کننده"سلام کوچولو" ضمن اهمیت بر شناخت مخاطب و سلیقه آن برای موفقیت یک برنامه‌ رادیویی اظهار داشت: حدود چهل سال از بخش اولین برنامه‌ی "سلام کوچولو" می‌گذرد هم‌چنان برای مخاطب جذاب و دوست‌داشتنی است.

وکیلی تصریح کرد: در برنامه‌سازی هر اندازه به دنیای طبیعی افراد و اتفاقات طبیعی زندگی بپردازید برنامه‌ای جذاب‌تر و همه پسندتر تولید می‌شود.

در"سلام کوچولو" با زبان کودکانه دنیای طبیعی کودکان را روایت می‌‌کنیم وبزرگسالان نیز از این موضوع استقبال می‌‌کنند.

مجری"سلام کوچولو" خاطرنشان کرد: هربرنامه مخاطب خاص خود را دارد و برای جذب مخاطب باید فضای مناسب و مورد نیاز آن‌دسته از مخاطبان را ایجاد کند.

من برنامه‌های مختلف برای گروه‌ سنی‌های متفاوت ساخته‌ام و برای بهتر شدن برنامه 4 الی 5 ساعت قبل از آن به هیچ موضوعی غیر  از موضوع مورد نظر فکر نمی‌‌‌‌کنم.

وکیلی در پایان اظهار داشت: برنامه‌ام برای آینده آموزش و انتقال تجربیات کسب شد. در این سال‌ها به جوانانی که به تازگی قدم در رادیو نهاده و قصد فعالیت در زمینه کودک را دارند، است.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار