مشاور رسانه‌ای نخست وزیر عراق سفر محرمانه نوری مالکی به ایران را تکذیب کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از السومریه نیوز:"علی الموسوی" روز یکشنبه در سخنانی سفر "نوری مالکی" به ایران را تکذیب و تاکید کرد : نخست وزیر عراق در بغداد به سر برده و خاک کشور را به سمت ایران و هیچ کشور دیگری ترک نکرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه با دیدن خبر انتشار یافته در روزنامه الحیات عربستان در مورد سفر محرمانه "نوری مالکی" به ایران شگفت زده شدم تاکید کرد : این خبر کاملا بی پایه واساس است.

مشاور رسانه‌ای نخست وزیر عراق افزود : "نوری مالکی" در بغداد به سر برده و خاک عراق را به سمت ایران و هیچ کشور دیگری ترک نکرده است و امروز هم ریاست نشست شورای وزیران را که به جای روز سه شنبه به دلیل تعطیلات انتخابات برگزار می‌شود ، برعهده دارد.

"الموسوی" با اشاره به اینکه من مطمئن هستم که نخست وزیر عراق در دوران نخست وزیری خود سفر محرمانه به هیچ کشوری نداشته است گفت روزنامه الحیات و رسانه‌های مرتبط با عربستان سعودی پس از برگزاری انتخابات مجلس عراق که سیلی به صورتشان بود برای تشویش وجهه انتخابات متوسل به دروغ‌پراکنی شدند.


وی همچنین تاکید کرد : من این رسانه‌ها را به دست برداشتن از تبلیغات رسانه‌ای علیه عراق و نخست وزیر این کشور که طی سالیان گذشته در جریان بوده ، دعوت می‌کنم.

مشاور رسانه‌ای نخست وزیر عراق گفت : مردم عراق با حضور گسترده و کم نظیر خود در سرتاسر جهان در پای صندوق‌های رای به اینگونه اقدامات پاسخ داده و منطق و عقلانیت حکم می‌کند که این رسانه‌ها از مواضع خود دست بردارند.

گفتنی است روزنامه الحیات صبح امروز به نقل از منابع نزدیک به دفتر نخست وزیری عراق مدعی شد که "نوری مالکی"، نخست وزیر این کشور صبح روز گذشته برای شرکت در یک نشست محرمانه عازم تهران شد تا با مقامات ایرانی درباره مسائل مربوط تحولات روند سیاسی بعد از انتخابات و نیز کسب حمایت دولت ایران از از ادامه نخست وزیری وی برای دوره سوم رایزنی کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار