پخش مجموعه تلويزيوني "من چكاره‌ام"، با بازي منوچر والي‌زاده از شنبه، 20 ارديبهشت در شبكه دو آغاز مي‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از رسانه ملی؛ اين مستند نمايشي به سفارش گروه خانواده شبكه دو و با همكاري روابط عمومي ستاد مبارزه با مواد مخدر رياست جمهوري، در 40 قسمت 20 دقيقه‌اي توليدشده است.

«من چكاره‌ام» كه با بازي افسانه ناصري‌، سهيل تاكي‌، پونه احمدي‌، فريبا طالبي‌ و اميررضا زادفرور روي آنتن مي‌رود، با موضوع پيشگيري از اعتياد به مواد مخدر ساخته شده است و سعي دارد نقش اعضاي خانواده در گرايش و عدم گرايش افراد به مصرف مقدر را بررسي كند .

 موسيقي تيتراژ پايان اين سريال را هومن ميرعابديني و امير عباسيان براساس ترانه‌اي از مسعود عسگري ساخته‌اند و حميد خندان آن را اجرا كرده است .

 تدوين و صداگذاري اين اثر توسط پرستو جنيدي و فرشاد شهلايي انجام گرفته است.

 از ديگر عوامل اين پروژه مي‌توان به محسن محقق عكاس‌، حنانه شفيعي سرپرست گروه تحقيق و نگارش ‌، محمد خدابخش نور و تصوير‌، مسعود شاه ورزي صدابردار‌، فرامرز بادرام‌پور طراح صحنه و لباس‌، سامان شعشعه مدير توليد ‌، غزل معصومي برنامه ريزي‌، پرشنگ بهرامي طراح گريم‌، نرگس آشتياني منشي صحنه‌، علي اسماعيل مدير تداركات‌ و محمد بروجردي‌، سينه مبيل اشاره كرد.

 «من چكاره‌ام» به تهيه‌كنندگي آرزو ابوحمزه و كارگرداني داريوش جهانگيري شنبه تا پنجشنبه ساعت 11 و 40 دقيقه از شبكه دو پخش مي‌شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار