فيلم سينمايي"پنج ستاره" به كارگرداني مهشيد افشارزاده به عنوان اولين تجربه‌ي كارگرداني اين بازيگر با بازي سوپراستار هم محكوم به شكست است.

مجتبي اردشيري، منتقد سينما در گفتگو با خبرنگار سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص نقد فيلم سينمايي "پنج ستاره" توسط كارگرداني ساخته شده كه سال‌ها به عنوتن بازيگر و دستيار كارگردان در سينماي ايران حضور داشته است بنابراين انتظارات فني و تكنيكي بيشتري از اين فرد مي‌رفت.

وي تصريح كرد: مشكل فيلم سينمايي "پنج ستاره" نه كارگرداني ساكن آن بلكه فيلمنامه است به عنوان مشكل اصلي فيلم مطرح مي شود يك فيلمنامه‌ي ساده كه نه نقط‌ي عطف داستاني خاصي دارد و نه در اندازه هاي يك فيلم ضد قصه بيان شده است.

وي افزود: در برابر فيلمنامه‌ي خنثي و راكد نه بازي‌ها جولان مي‌يابد و نه كارگرداني مي تواند خود را نشان دهد. يك فرمول دهه‌ي شصتي كه به ظاهر در قالب درام روايت مي شود و هيچ بازخورد تكنيكالي را به خود نمي‌پذيرد در نتيجه "پنج ستاره" به فيلمي تبديل مي شود كه نه اثر گذار و جريان ساز است و در قالب فيلمهاي نرمال و معمولي اكران 93 قرار مي‌گيرد.

اردشيري در پايان ادامه داد: "پنج ستاره" فيلمي نيست كه مخاطب از ديدن آن راضي شود بنابراين اولين تجربه كارگرداني افشارزاده محكوم به شكست است در حالي كه انتظارات از او خيلي بيشتر از اينها بود.


انتهاي پيام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار