کارشناس فوتبال در خصوص ارزیابی‌اش از لیست نهایی تیم ملی برای جام‌جهانی 2014 برزیل گفت: کی‌روش انتخاب خوبی داشته نفرات مناسبی را برای جام‌جهانی انتخاب کرده است.

پرویز مظلومی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هرحال ما باید به انتخاب کی‌روش سرمربی تیم ملی احترام بگذاریم. همچنین همه ‌بازیکنانی که باید در این لیست باشند حضور دارند.

مظلومی درباره خط خوردن بازیکنانی همچون خلعتبری از تیم ملی اظهار داشت: در مورد خلعتبری حرف زیاد است. به نظر می‌رسد این بازیکن آماده نبوده که کی‌روش انتخابش نکرده است. کی‌روش براساس بازی‌های تدارکاتی ملی‌پوشان را انتخاب کرده است.

وی در مورد حضور خانزاده در لیست نهایی کی روش تصریح کرد: مصدومیت بیگ زاده باعث شد که کی‌روش خانزاده را در لیست نهایی‌اش قرار دهد. خانزاده بازی قبلی‌ بدکار نکرد اما پست این بازیکن با هم متفاوت است. بیگ‌زاده در هر 2 جناح راست و چپ می‌تواند بازی کند اما خانزاده پستش دفاع راست است.

کارشناس فوتبال اظهار داشت: کی‌روش بهترین بازیکنان را در لیست نهایی قرار داده است. ما باید از هر جهت به انتخاب کی‌روش احترام بگذاریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ملی‌پوشان در بازی‌های تدارکاتی شادابی لازم را نداشتند. امیدوارم قبل از بازی اول در جام‌جهانی کاملا آماده شوند. به هرحال بازی اول خیلی مهم است که نبازیم و امتیاز بگیریم تا روحیه ی تیم ملی برای بازی دوم بالا رود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار