عضو انجمن دوستی ایران و کویت در گفتگو با پایگاه خبری العهد ضمن تاکید بر روابط همیشه دوستانه میان دو کشور گفت امیر کویت قصد دارد با توجه به این روابط برای بهبود روابط میان ایران و عربستان تلاش کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛ "شیخ صباح احمد الاصباح" امیر کویت امروز وارد جمهوری اسلامی ایران شد و بسیاری از ناظران این سفر را با توجه به تحولات منطقه مهم توصیف کردند.

"مصطفی غلوم" عضو هیئت موسسان انجمن دوستی ایران و کویت پیرامون این دیدار در گفتگو با پایگاه خبری العهد گفت:«دیدار امیر کویت از جمهوری اسلامی ایران در سایه مرحله مهمی از تحولات منطقه و مشکلات آن انجام شده است».وی افزود، جمهوری اسلامی ایران راه حل های بسیاری درباره مشکلات منطقه ارائه کرده است.

وی افزود امیر کویت که در حال حاضر در ایران به سر می برد ریاست نشست سران کشورهای عربی و شورای همکاری خلیج فارس را برعهده دارد و حامل نقطه نظر بسیاری از مقامات کشورهای عربی است و می تواند آن را به مقامات ایران منتقل کند.

عضو انجمن دوستی ایران و کویت به این مسئله نیز اشاره کرد که بر اساس روابط خوب میان دو کشور که هیچ وقت دچار تنش نشده است،رایزنی میان دو کشور برای دستیابی به راه حل های مناسب برای بهبود روابط میان ایران و عربستان ادامه پیدا خواهد کرد و امیر کویت مانند گذشته نقش میانجی را ایفا خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار