یک روزنامه اماراتی نوشت: همپیمانان رژیم صهیونیستی از اهداف این رژیم حمایت نمی کنند، چون تحقق آن ها به ایجاد خشونت در منطقه منجر می شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، روزنامه الخلیج درمقاله‌ای با عنوان "معضل رژیم صهیونیستی" نوشت: به نظر می رسد جز سران رژیم صهیونیستی هیچ کس دیگری در جهان به امکان تحقق اهداف صهیونیسم اعتقاد ندارد، به دلیل این که تلاش این رژیم برای سوء استفاده از تشکیل دولت وحدت ملی فلسطین با هدف در انزوا قرار دادن فلسطینیان با شکست مواجه شده است. بیشتر کشورها از تشکیل این دولت استقبال کردند و آمریکا اعلام کرد با این دولت تعامل خواهد کرد. 

"خوزه مانوئل باروسو" رئیس کمیسیون اروپا از حمایت از روند آشتی در فلسطین خبر داد. به عبارت دیگر، همپیمانان آمریکایی و اروپایی رژیم صهیونیستی می گویند نه تنها از اهداف اسرائیل حمایت نمی کنند چون تحقق این اهداف امکان ناپذیر است، بلکه  تحقق آن به ایجاد  خشونت در منطقه منجر می شود.

این منبع خبری با بیان این که سران رژیم صیهونیستی مخالف تشکیل دولت وحدت ملی و خواهان ادغام زمین های کرانه باختری به این رژیم هستند، تصریح کرد: معضلی که همپیمانان رژیم صهیونیستی می بینند اما مقامات این رژیم آن را نمی بینند این است که اگر شهرک ها در همه زمین های فلسطین ساخته شوند و بیشتر  اراضی کرانه باختری را به خود ملحق کند با بیش از دو میلیون فلسطینی چه کار خواهد کرد و در برابر بروز بحران آوارگان فلسطینی چگونه رفتار می کند؟!

روزنامه اماراتی به سیاست رژیم صهیونیستی مبنی بر خشونت  که تحولات جهانی را نادیده می گیرد اشاره و خاطرنشان کرد: این سیاست ها برای کشورهای غربی بهای سنگینی دربردارند. سران رژیم صهیونیستی به علت نفوذ گسترده لابی صهیونیستی در کشورهای غربی به ویژه آمریکا تصور می کنند می توانند اهدافشان را بدون توجه به همپیمنان خود محقق کنند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار