معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان، مسئولین منطقه چابهار و کنارک و اعضاء هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید از شهر جدید تیس بازدید کردند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، به نقل از  روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید، محسن نریمان مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید طی بازدید از شهر جدید تیس گفت: طرح جامع شهر جدید تیس به تصویب رسیده است و بازنگری این طرح در دست اقدام و تمامی زیرساختها برای ایجاد شهر جدید تیس آماده می باشد و این شهر واجد شرایط برای راه اندازی شهری پویا است.
 
نریمان در ادامه افزود: با توجه به تاکید ریاست محترم جمهوری برای ساماندهی جمعیت کشور توسط توسعه شهرهای جدید، شرکت عمران شهرهای جدید این آمادگی را دارد با تامین اعتبار و فراهم کردن شرایط لازم در جهت توسعه شهر جدید تیس اقدام نماید. همچنین اطمینان داریم با اولین اقدام برای ساخت شهر جدید تیس، با اقبال گسترده مردم و مشارکت سرمایه گذارن روبرو خواهیم بود.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان خاطر نشان کرد: اقدامات اولیه برای تاسیس شهر جدید تیس در سال جاری آغاز خواهد شد و با توجه به هماهنگی و همکاری مسئولین استان سیستان و بلوچستان فرصت بسیار خوبی برای احداث و توسعه شهر جدید تیس بوجود آمده است.
 
 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار