پخش بازی‌های هشتمین روز فوتبال جام جهانی در رادیو

هشتمین روز از بازی‌های فوتبال جام جهانی 2014 برزیل با بازی ژاپن و یونان آغاز می‌شود كه این مسابقه از رادیو ورزش تقدیم علاقمندان می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت صدا؛  شبكه های رادیویی ورزش و جوان جمعه 30 خردادماه نیز  رقابت‌های فوتبال جام جهانی 2014 برزیل  را برای شنوندگان پخش می‌كنند.

رقابت های  فوتبال جام جهانی 2014 برزیل  از شبكه رادیویی ورزش (موج اف ام ردیف 92 مگاهرتز) و  رادیو جوان ( موج اف ام ردیف 88 مگاهرتز) پخش می‌شود.

هشتمین روز مسابقات فوتبال جام جهانی  را شنوندگان می توانند با رادیو ورزش همراه شوند ، جمعه 30 خردادماه ساعت 2:30  ژاپن و  و یونان از گروه C  به مصاف هم می روند و رادیو ورزش این بازی را به طور مستقیم پوشش خبری می‌دهد .

مسابقه تیم های   ایتالیا و كاستاریكا  از گروه D ساعت 20:30 و  تیم های سوییس و فرانسه از گروه F  ساعت 23:30  از شبكه رادیویی  ورزش پخش می‌شود.

از گروه E  تیم های  هندوراس و اكوادور  شنبه 31 خردادماه ساعت 2:30 بازی خواهند داشت كه  شبكه ورزش این مسابقه را نیز به طور مستقیم گزارش می‌كند.

شبکه های رادیویی با پخش تمامی مسابقات وتحلیل بازیها با حضور کارشناسان وصاحب نظران برجسته فوتبال از منظر فنی وداوری تمامی لحظات جام جهانی را با مخاطبان خود همراه خواهد بود.
همچنین شبكه رادیویی صدای آشنا نیز در برنامه "جام بیستم" با حضور كارشناسان  فوتبال و داوری  مسابقات برگزار شده در روز قبل را تحلیل و بررسی می كنند ؛  "جام بیستم" هر روز ساعت 10 صبح از كانال اروپا پخش می‌شود. 


گفتنی‌ است؛ رادیو برای پوشش مسابقات جام جهانی فوتبال 2014 برزیل با بیش از 570 ساعت تهیه و طراحی پخش مستقیم مسابقات وهمچنین برنامه های تحلیلی وکارشناسی در خدمت شنوندگان ومخاطبان خود خواهد بود.


انتهای پیام/ اس
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار