وزیر کشور گفت: بمنظور تسهیل در مبادلات مرزی و خدمات رسانی در حوزه صادرات کالا و خدمات، فعالیت ها در مرز رسمی پرویزخان شهرستان قصرشیرین باید در سه شیفت انجام شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ،به  نقل از اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ عبدالرضا رحمانی فضلی گفت: بازدیدی که امروز بصورت زمینی از مرز رسمی پرویزخان و خسروی و همچنین بصورت هوایی از مرزهای شمالی استان کرمانشاه هم مرز با کردستان عراق داشتیم، وضعیت امنیت در این مناطق مطلوب است.

وی تصریح کرد: در مرز رسمی پرویزخان بحث های زیادی بوده نمایندگان مجلس بخصوص نماینده حوزه قصرشیرین پیگیری جدی در این بخش داشته اند و در کارگروه ویژه مرز نیز با حضور استاندار و پیگیری ایشان موضوعاتی مطرح شد که یکی از آنها مسایل مربوط به مدیریت بازارچه است که همگی متفق القول بر مدیریت یکپارچه هستند.

وزیر کشور اظهار داشت: با تدبیر استاندار کرمانشاه و تخصیص منابع بودجه ای استان، اقدامات خوبی در این مرز انجام شده ضمن اینکه با گمرک هم جلساتی در کارگروه مرز داشته و با رییس کل گمرک کشور نیز توافق های خوبی صورت گرفته است.

رحمانی فضلی یادآور شد: امروز هم با بازدیدی که داشتم قرار شد برآورد کل هزینه ها از سوی استانداری انجام شود تا بتوانیم از منابع مختلف اعتبار آن را تامین کنیم اما مرز پرویزخان باید منابع مالی پایدار داشته باشد که گمرک، مرز و بازارچه مرزی بتوانند خود را اداره کنند./س


برچسب ها: کرمانشاه ، خدمات ، سه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.