جنبش حماس امروز رژیم صهیونیستی را به مانع تراشی در روند مذاکرات جاری در قاهره برای تمدید آتش بس در نوار غزه متهم کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل ازخبرگزاری فرانسه؛  اعضای هیئت های فلسطینی شرکت کننده در مذاکرات در قاهره که تحت نظارت مصر صورت می گیرد اسراییل را به مانع تراشی در روند مذاکرات متهم و اعلام کردند این رژیم از موافقت با شروط حماس برای تمدید زمان آتش بس طفره می رود.
یک عضو هیئت مذاکره کننده فلسطینی در قاهره که خواست نامش فاش نشود گفت: « اگر اسراییل به این مانع تراشی ها و شانه خالی کردن ها ادامه دهد ما هرگز آتش بس را تمدید نخواهیم کرد.
وی افزود:‌میانجی مصری تاکنون به طور رسمی پاسخ و واکنش اسراییل به مطالبات و شروط فلسطینیان را به ما ابلاغ نکرده است ولی ما از طریق کانال غیر رسمی دریافته ایم هیئت مذاکره کننده اسراییلی قصد دارد در مسیر مذاکرات مانع تراشی کند تا ما کمترین دستاوردی از این آتش بس نداشته باشیم.
یک عضو دیگر گروه فلسطینی در قاهره گفت:  هیئت اسراییلی همزمان با رد برخی از مطالبات فلسطینیان ، تمدید آتش بس را پیشنهاد می کند.
"فوزی برهوم" سخنگوی حماس در غزه نیز گفت:  تاکنون هیچ موضع رسمی مبنی بر تمدید آتش بس یا از سرگیری درگیری ها اتخاذ نشده است . هر چند که یک مسئول فلسطینی نزدیک به تیم مذاکره کننده در قاهره گفت گروه های مقاومت فلسطین بر این باورند که درگیری ها بار دیگر از صبح جمعه آغاز می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار