"اردوغان آتالای" بازیگر ترک تبار آلمانی در سریال معروف کشور آلمان به نقش آفرینی می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، سری جدید مجموعه تلویزیونی "هشدار برای کبرا 11" که داستانی حادثه‌ای و درام داشته و تاکنون بیش از 30 فصل آن روی آنتن شبکه تهران رفته دوباره روی میز دوبلورهای مطرح ایران قرار گرفت.  
 
داستان اصلی این مجموعه، درباره یک گروه دونفره از پلیس‌های بزرگراه است که با ماجراهای گوناگونی روبه رو می‌شوند. بازیگران این دو نقش بارها تغییر یافته‌اند. از سال 1996 تاکنون اردوغان آتالای بازیگر ترک تبار آلمانی در نقش ثابت سمیرگرکان بازی کرده است.  
 
بنابراین خبر، اصلی‌ترین شخصیت مجموعه، سمیرگرکان است که از سومین قسمت سریال در سال 1996 تاکنون در نقش خود با قیست. او صاحب یک جی.ام.و نقره‌ای سری 3 است که از آن برای گشت نامحسوس در بزرگراه استفاده می‌کند. افزون بر آن، دارای خودروهای اعجاب انگیزی چون فراری اسپایدر 355 است. البته گاهی پیشامدهای ناگواری را برای برخی از خودروهای سمیر رخ می‌دهند و ...  
به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران، افشین زی نوری، بهروز علی محمدی، جواد پزشکیان، مریم رادپور، پرویز ربیعی، حسین باقری، مریم جلینی، فریبا رمضان‌پور، آرزوشناس، ابراهیم شفیعی، ناصر احمدی، امیر منوچهری، رضا آفتابی و بهمن هاشمی از دوبلورهای مطرح سری جدید "هشدار برای کبرا 11" هستند که "ناصر طهماسب" مدیر دوبلاژ این اثر را یاری می‌کنند.  
 
سریال "هشدار برای کبری 11" محصول کشور آلمان است که به زودی روی آنتن شبکه تهران می‌رود. 


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار