سعیدنژاد گفت: طی 4 ماهه سال 93 ، 1300 میلیارد سرمایه‌گذاری جذب شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، سعیدنژاد در مراسم همایش معرفی فرصت های توسعه زیرساخت های بندری و حمل و نقل دریایی با بیان اینکه تفاهم نامه های همکاری با بانکهای توسعه‌صادرات ایران، توسعه تعاون ، ملت، صاردات، صنعت و معدن به منظور پرداخت تسهیلات سرمایه‌گذاری درحمل و نقل دریایی منعقد شده است گفت: پرداخت تسهیلات بدون بهره به متقاضیان و سرمایه گذاران حمل و نقل مسافری دریایی از دیگر اقدامات این سازمان بشمار می‌رود.

وی در ادامه افزود: پرداخت وام به سرمایه‌گذاران بنادر ایران به منظور واگذاری همه‌ی امور ساخت و ساز به آنها با ارائه تسهیلات مناسب از دیگر اقدامات این سازمان در حوره حمل و نقل بشمار می رود.

سعیدنژاد در ادامه به اهداف پیش‌رو در برنامه‌هابی سرمایه گذاری در حوزه حمل ونقل دریایی و بندری اشاره کرد وگفت: میزان سرمایه‌گذاری های جذب شده به بنادر ایران تا پایان سال 92 به میزان 2 هزار و 700 میلیارد تومان بوده است و میزان سرمایه‌گذاری های جذب شده در 4 ماهه سال 93 حدود هزار و 200 میلیارد تومان بوده است.

وی در ادامه اظهار داشت: تاکنون سرمایه‌گذاری‌های جذب شده در بنادر با رشد بی‌سابقه به مبلغ 4 هزار میلیارد تومان رسیده است.

مدیر عامل سازمان بنادر و دریا نوردی در ادامه خاطرنشان کرد: حدود 700 میلیارد تومان وام بدون بهره و یا کم بهره از محل وجوه اداره شده تا پایان سال 92 پرداخت شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: 11 هزار اراضی جدید به بندر امام خمینی و 2 هزارو 400 اراضی جدید به بندر شهید رجایی الحاق شده و 900 هکتار اراضی در بنادر به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی واگذار شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: سرمایه ، جذب ، سعید نژاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار