یكی از سركرده‌های گروه موسوم به ارتش آزاد در سوریه اعتراف کرد: در ازای حمایت نظامی و لجستیکی و تامین کلیه نیازهای پزشکی و درمانی، با رژیم صهیونیستی همکاری می‌کرده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، پایگاه اینترنتی روزنامه تشرین چاپ سوریه در شماره امروز خود در گزارشی با انتشار اعترافات یکی از سركرده های گروه موسوم به ارتش آزاد، مبنی بر ارتباط با رژیم صهیونیستی، نوشت:  "شریف الصفوری" از سرکردگان گروه موسوم با "ارتش آزاد" ماه گذشته از سوی عوامل گروه تروریستی موسوم به جبهه النصره دستگیر شد و بر اساس ویدیویی که اخیرا منتشر شده، الصفوری تروریست دستگیر شده به کسانی که وی را ربودند، گفت: در ازای حمایت نظامی و لجستیکی و تامین کلیه نیازهای پزشکی و درمانی، با اسرائیل همکاری می‌کرده است.

به نوشته این روزنامه، این تروریست افزود: برای دیدار با افسران و برخی مسئولان اسرائیلی که اخیرا وی را به سلاح های ضد زرهی و سلاح های سبک دیگر مجهز کرده بودند، پنج بار وارد اسرائیل (اراضی اشغالی فلسطین) شده است.

این گزارش حاکی است: توافق میان الصفوری و مسئولان اسرائیل این بود که گروه‌های مسلح مخالف سوریه به شرط تأمین امنیت نقاط تماس مرزی با هماهنگی اسرائیل، از سوی تل آویو پشتیبانی مادی و نظامی ‌شوند و خدمات درمانی دریافت ‌کنند و زخمی های آنان در بیمارستانهای رژیم اشغالگر اسرائیل معالجه شوند.

به نوشته تشرین، الصفوری در این ویدیوی تصویری می گوید: هیچ شخصی بدون همکاری وهماهنگی قبلی با مسئولان اسرائیلی، حق نزدیک شدن به دیوار مرزی (دیوار نژاد پرستی) را نداشت.

این تروریست می افزاید: وی با افسری اسرائیلی در منطقه مرزی دیدار کرده و این افسر به وی یک تلفن همراه اسرائیلی داده و وی را به داخل (سرزمینهای اشغالی) برده است. پس از چند دیدار، اسرائیل، الصفوری و گروه تروریستی اش را به لوازم اصلی از لباس و دارو گرفته تا کمک های لجستیکی و سلاح هایی مانند  تفنگ و آر پی جی و موشک ها با کاربردهای مختلف مجهز کرده است .

تشرین در ادامه نوشت: این در حالی است که روزنامه دیلی تلگراف نوشته، گروه موسوم به داعش بخشی از طرحی است که صهیونیست ها آن را با هدف مخدوش کردن چهره اسلام، به اجرا در می آوردند.

تشرین به خبر مارس گذشته روزنامه صهیونیستی هاآرتص اشاره کرده و نوشت: این روزنامه نوشته بود: معارضان سوریه تمایل دارند که در ازای دریافت پول و کمک های نظامی اسرائیل بر ضد حکومت سوریه، از بلندیهای جولان دست بردارند و از‌ آن صرف نظر کنند.همچنین گروههای تروریستی حمایت شده از سوی آمریکا و کشورهای اروپایی، دائما از اسرائیل خواهان ایجاد منطقه پرواز ممنوع در برخی از بخش های جنوب سوریه برای حفظ پایگاههای تروریست ها در مقابل حملات نیروهای نظامی سوریه اند.

در ادامه این گزارش امده است: یکی از مشاوران اقتصادی آمریکا در ژوئن گذشته گفت که گروههای موسوم به داعش که در سوریه و عراق در حال کازرار هستند، گروههایی هستند که در پایگاه هوایی لا نگلی در ایالت ویرجینیای آمریکا آموزش می بینند و به سلاح تجیهز می‌شوند.

این گروههای تروریستی به منزله ارتش آمریکا هستند که برای سالها عراق را اشغال کردند؛ ارتشی که اینک عقب نشینی کرده تا این گروهها جایگزین آنها شوند و از طرح استعماری خود پرده بردارند.

تشرین در ادامه نوشت: قطعا ادعاهای زیادی وجود دارد که رسانه های غربی در صدد اشاعه و ترویج آن هستند. 

تشرین در پایان نوشت: به هر حال، حمایت غرب،اسرائیل،کشورهای خلیج فارس و کشورهای منطقه  از تشکیلات تروریستی داعش، اکنون آشکار شده که تاثیر آن بر جامعه بین المللی، زیاد و بسیار منفی خواهد بود .


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار