"محمد حسین لطیفی" گفت: "دردسرهای عظیم" با توجه به تلاش‌های کارگردان توانسته جایگاه خوبی در میان مخاطبان کسب کنند.

"محمد حسین لطیفی" مشاور پروژه "دردسردهای عظیم" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص این سریال گفت:‌"دردسرهای عظیم" با زحمت تهیه کننده وکارگردان سعی شده کار مفرح و در عین حال آموزنده برای مردم باشد و امید دارم این اتفاق تا به الان رخ داده باشد و مردم ارتباط خوبی با این کار برقرار کنند که البته بازخوردها نوید این مسئله را می‌دهد.

وی ادامه داد:‌‌"دردسرهای عظیم" از یک اتفاق کوچک به اتفاقات بزرگ تبدیل می‌شود.

"لطیفی" درخصوص پیام این سریال در لایه‌های زیرین آن اظهار داشت: مردم ما با فاجعه و بحران کمبود آب آشنایی کامل ندارند و زیاد آن را جدی نمی‌گیرند که در بخشی از لایه‌های زیرین این سریال به این مقوله پرداخت شده است.

"لطیفی" بیان کرد: باید بر اساس فاجعه کمبود آب مستند و داستان ساخته شود و امیدواریم با پرداخت مستقیم به این موضوع این اتفاق رخ دهد، در حال حاضر با پرداخت جزیی در کارها اتفاق مثبتی نخواهد افتاد و باید به طور جدی در این مقوله فرهنگ سازی و سریال سازی شود.

وی در ادامه  تصریح کرد: من خود از جوانی در مصرف آب دقت لازم را داشته‌ام حتی برای کوچکترین کارهای شخصی از جمله دست شستن، مسواک زدن بسیار دقت می‌کنم و این فطرت از کودکی در من نهادینه شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من در  حال حاضر چند اثر در دست کار دارم و فعلا فرصت ساخت درباره این مقوله را ندارم.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار