استاندار کرمان با اشاره به اینکه شهر کرمان باید توسط بخش خصوصی ساخته شود، گفت: شهر کرمان باید توسط بخش خصوصی ساخته و از سرمایه‌گذاران بومی در راستای سرمایه‌گذاری استفاده شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان وبنا به اعلام روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم‌حسینی در نشست بررسی عمران شهری کرمان که در استانداری کرمان برگزار شد، خواستار حضور سرمایه‌گذاران بومی در مناطق مختلف استان کرمان شد و افزود: همه باید برای آبادانی دیار کریمان تلاش کنیم تا شاهد توسعه استان کرمان باشیم.

وی با تاکید براینکه بر اساس سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در تلاش هستیم تا جلوی زمین‌خواری و تغییر کاربری اراضی کشاورزی با قدرت ایستادگی کنیم، یادآور شد: کارهایی که دیگران در گذشته انجام نداده‌اند را ما باید انجام دهیم، زیرا آیندگان هم در مورد ما قضاوت می‌کنند.

استاندار کرمان گفت: بدون اغماض باید با متخلفان در هر حوزه‌ای برخورد قانونی صورت گیرد.

در ادامه این جلسه شهردار کرمان با اشاره به اینکه سرمایه‌گذار بومی و غیربومی برای اجرای طرح های شهری کرمان داریم، افزود: سرمایه‌گذار بخش خصوصی طرح اولیه محور میدان آزادی تا چهارراه سمیه شهر کرمان را ارائه می‌دهد.

ابوالقاسم سیف الهی یادآور شد: در شهر کرمان منابع مالی و سرمایه‌گذاری مردمی وجود ندارد و با مشکلاتی برای اجرای طرح ‌های شهری مواجه هستیم بنابراین اجرای فاز دوم بلوار کوثر شهر کرمان کلید خورد و باید منابعی برای بلوار کوثر ایجاد شود.

انتهاي پيام/ش/ن
برچسب ها: ساخت ، شهر ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.