امروز چهارشنبه 28 آبان در جریان آخرین روز کاری هفته تعداد 549 هزار و 339 سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و 464 میلیون و 39 هزار ریال در 56 هزار و 528 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در جریان معاملات امروز شاخص کل با ادامه روند منفی خود از روز گذشته با 65 واحد افت از نیمه کانال 75 هزار واحدی سقوط کرد.

بر اساس این گزارش گروه صنایع آذرآب و سرمایه‌گذاری صنعت نفت با رشد 3.88 و 3.77 تنها نمادهای مثبت در جریان معاملات امروز بود.

این در حالی است که در گروه خودرویی‌ها، ایران خودرو با روند منفی 1.12 واحدی و سایپا با روند منفی 0.39 واحدی روبرو شدند.

همچنین در گروه بانکی‌ها بانک ملت و بانک صادرات ایران روند کاهشی 18 تا 0.21 واحدی را تجربه کردند.

علاوه بر این س نفت و گاز پتروشیمی تأمین با روند کاهش 0.32 واحدی روبرو شد.

بر اساس این گزارش کلیه شاخص‌ها به جز شاخص بازار دوم روند منفی را به خود گرفتند و شاخص بازار دوم توانست رشد 252 واحدی را به خود اختصاص دهد.

این در حالی است که شاخص صنعت با روند منفی 33 واحدی، شاخص 50 شرکت فعال‌تر با روند منفی 2 واحدی، شاخص آزاد شناور با روند منفی 110 واحدی، شاخص 30 شرکت بزرگ با روند منفی 4 واحدی و شاخص بازار اول با روند 106 واحدی به کار خود ادامه می‌دهد.

گفتنی است در معاملات امروز تالار بورس، بازگشايي نماد معاملاتي (خپارس)، توقف نماد معاملاتي (غپينو)، بازگشايي نمادهاي معاملاتي (شسپا)، (وپست)، بازگشايي نماد معاملاتي (قثابت)، معاملات ثانويه و بازارگرداني اوراق مشاركت شهرداري شيراز(مشير612)، حراج مجدد نمادهاي معاملاتي پارسيان، (قمرو)، اطلاعيه مهم در خصوص عدم امكان فروش مجدد سهام در نماد معاملاتي (فوكا) صورت گرفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: شاخص ، معاملات ، افت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار