رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کردستان از فراهم‌ شدن اشتغال مستقیم برای 3هزار نفر در قالب طرح‌های کوچ و زودبازده این سازمان خبر داد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران سنندج،مهران محمدی با بیان این مطلب افزود: سازمان بسیج سازندگی در راستای سازندگی، محرومیت‌زدایی، پشتیبانی از گروه‌ها و حرکت‌های جهادی و اقتصاد مقاومتی به انجام مأموریت‌های محوله می‌پردازد.

وی افزود: بسیج سازندگی به عنوان یکی از ارکان بسیج در راستای عمل به منویات  رهبر معظم انقلاب و در خط مقدم مبارزه اقتصادی قرار دارد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کردستان خاطر نشان کرد: در سال گذشته هزار و 483 طرح با اعتباری بالغ 120 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

محمدی خاطرنشان کرد: اعتبار لازم برای این طرح‌های از محل اعتبارات صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان و اعتبارات داخلی سازمان بسیج سازندگی تأمین شد.

وی افزود: متأسفانه در سال جاری ریالی از طرف صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی به مبحث ایجاد اشتغال‌های کوچک و زودبازده تعلق نگرفت و تعداد طرح‌های در دست اجرای ما به 837 طرح کاهش پیدا کرد.

محمدی اظهار داشت: با وجود اینکه در سال جاری تنها از محل اعتبارات داخلی برای این طرح‌ها استفاده کرده‌ایم اما خوشبختانه 65میلیارد ریال را به این مبحث اختصاص داده‌ایم و در مجموع برای 3 هزار نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد.

وی افزود: در طول هفته بسیج امسال نیز 5 باب مدرسه روستایی و 9 طرح اقتصاد مقاومتی در قالب شیلات، زنبورداری، پرورش شترمرغ و دیگر طرح‌های اشتغالزایی مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.


انتهاي پيام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.