15 تا 18 آذر ماه

نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت امروز در اهواز گشایش می یابد/ حضور بیش از 200 شرکت و سازنده قطعات داخلی در نمایشگاه خوزستان

نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت استان خوزستان با هدف تقویت ساخت داخل و بومی سازی تجهیزات با حضور 215 شرکت و سازنده قطعات و تجهیزات برگزار می شود به طوری در این نمایشگاه 5 کالای اساسی ساخت داخل رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ در نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت استان خوزستان  بیش از 291شرکت و سازنده قطعات و تجهیزات اعلام آمادگی کرده بودند كه در نهايت 215 شركت در قالب 3 سالن اصلي خليج‌فارس، خرمشهر و امام رضا(ع) و 4 تخته چادر نمايشگاهي جانمايي شدند به طوری که  این نمایشگاه با توجه به سالهای گذشته با استقبال زیادی  روبه رو شده است.   
 
 این نمایشگاه با هدف تقویت ساخت داخل و بومی سازی تجهیزات صنعت نفت در استان خوزستان به مدت چهار روز ( 15 تا 18 آذر ماه) برگزار می شود.
 
 
طبق این گزارش؛ استقبال تولیدکنندگان، سازندگان و تامین کنندگان کالا و خدمات از  این رویداد اقتصادی بالاست و باوجود فضای نمایشگاه که حدود ٦ هزار مترمربع در نظر گرفته شده است، پذیرش همه شرکتهای متقاضی میسر نشد.
 
 گفتنی است 87 شركت از صنايع بومي استان خوزستان در نمايشگاه حضور دارند، که اين تعداد شامل 41 درصد از شركت‌كنندگان مي‌شود.
 
همچنین در این نمایشگاه 5 كالاي اساسي ساخت داخل رونمایی خواهد شد از این تعداد، 4 قلم از كالاهاي اساسي ياد شده در زمينه ماشين‌آلات فرايندي و يك مورد مربوط به اقلام حفاري است كه با حمايت اين شركت توسط بخش خصوصي بومي سازي شده است.
 
لازم به ذکر است، 48 غرفه به شركت‌هاي سازنده اقلام حفاري، 45 غرفه به سازندگان تجهيزات ماشين‌آلات دوار، 26 غرفه به توليدكنندگان مواد پليمري و شيميايي، 62 غرفه به توليدكنندگان لوله، فولاد و اقلام عمومي، 8 غرفه به دانشگاهيان، انجمن‌هاي صنفي و شركت‌هاي دانش‌بنيان و مطبوعات، 9 غرفه به شركت‌هاي وابسته به وزارت نفت و 23 غرفه به شركت‌هاي تأمين‌كننده كالا اختصاص داده شده است.
 
گفتنی است در حاشیه نمایشگاه امسال 2 سمینار با همکاری شرکت‌هایی همچون توگا و شرکت خدمات مهندسی ویرا تهران برگزار خواهد شد. همچنین در قالب نمایشگاه امسال پیش‌بینی شده تعداد زیادی قرارداد منعقد شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار