نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: هفته وحدت، فرصت اجتماع، برادری و همدلی جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد؛حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد، حماسه نهم دی ماه را نماد اعتدال واقعی دانست و گفت: مردم در این روز، در برابر جریان تندرو و افراطی گری ایستادند زیرا آنها می خواستند کشور را به دست بیگانگان بسپارند.

وی با تأکید بر برافراشته شدن پرچم اعتدال در حماسه بزرگ نهم دی ماه، افزود: همه مردم و مسئولان باید در بزرگداشت و زنده نگهداشتن این حماسه نقش آفرین باشند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در ادامه، با اشاره به در پیش بودن ایام مبارک هفته وحدت و ابتکار ارزشمند امام خمینی (ره) در تعیین و نامگذاری این هفته،‌ بر نیاز جهان اسلام به وحدت و همدلی، و ضرورت استفاده از این فرصت برای افزایش اجتماع و برادری تأکید کرد.

حجت الاسلام نکونام در مورد دستگیری شیخ علی سلمان توسط رژیم آل خلیفه در بحرین هم گفت: دستگیری این عالم اثرگذار، طوفانی را علیه رژیم آل خلیفه رقم می زند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.