قرار است پذیره نویسی 529 هزار و 184 ورقه اجاره شرکت پترو امید آسیا به منظور تامین بخشی از مخارج مربوط به احداث مخازن نفتی گناوه به صورت با نام و قابل معامله از هفته آینده از طریق بازار سوم فرابورس آغاز شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) ، قرار است پذیره نویسی 529 هزار و 184 ورقه اجاره شرکت پترو امید آسیا به منظور تامین بخشی از مخارج مربوط به احداث مخازن نفتی گناوه به صورت با نام و قابل معامله از هفته آینده از طریق بازار سوم فرابورس آغاز شود.
 
این اوراق با سررسید 4 سال و با نرخ سود 20 درصد در مقاطع پرداخت هر سه ماه یک بار، توسط شرکت واسط مالی دی یکم و با مبلغ اسمی هر ورقه یک میلیون ریال منتشر خواهد شد.
 
با توجه به استقبال سرمایه‌گذاران از مدل‌های جدید بازارگردانی، بازارگردانی اوراق اجاره پتروامیدآسیا به روش بازارگردانی مبتنی بر حراج با روش تضمین کف قیمتی یک میلیون ریال و با دامنه نوسان روزانه 50 درصد و دامنه مظنه حداکثر یک درصد خواهد بود.
 
در همین رابطه، شرکت سپرده گذاری مرکزی، نماد اوراق اجاره پترو امید آسیا را در فهرست شرکت های فرابورسی درج کرد تا شرایط برای پذیره نویسی این اوراق مهیا شود.
 
بازارگردان و متعهد پذیره نویسی اوراق اجاره شرکت پترو امید آسیا با نماد "صامیا"، شرکت تامین سرمایه امید و عاملیت فروش آن برعهده کارگزاری بانک سپه است.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرابورس ، تامین ، پترو ، اوراق ، اسمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار