دبیر سی و سومین جشنواره فیلم فجر گفت: پروژه " محمد رسول الله" در مقایسه با آثار دنیا هم کار منحصر به فردی است و به غیر از مضمون آن، ابعاد ساخت اثر هم وسیع است.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران؛ فیلم سینمایی " محمد رسول الله " ساخته مجید مجیدی روز چهارشنبه در هفته وحدت و در آستانه ولادت پیامبر اکرم(ص) رونمایی شد؛ در حاشیه این مراسم میهمانان حاضر و مسئولان هر کدام نسبت به این اثر نظرات مثبتی داشتند و آن را یکی از منحصر به فردترین و بزرگترین آثار جهان اسلام و حتی در دنیا بر شمردند.

علیرضا رضا داد دبیر سی و سومین جشنواره فیلم فجر در خصوص فیلم سینمایی " محمد رسول الله" گفت: توفیق خدا بود که همه‌ی ما توانستیم در این کار مشارکت داشته باشیم. این پروژه در مقایسه با آثار دنیا هم کار منحصر به فردی است و به غیر از مضمون مقدس آن ابعاد ساخت اثر هم وسیع است.

وی افزود: تمام تلاش‌ها صورت گرفت تا هرچه برای این پروژه پیش بینی می‌شود اعم از ساخت و سازها و خرید تجهیزات ماندگار شود و یک سرمایه‌گذاری ماندگار برای سینمای ایران باشد.

رضا داد در خصوص قرار نگرفتن فیلم سینمایی "محمد رسول الله" در میان آثار بخش سوای سیمرغ جشنواره سی و سوم گفت: ابعاد فیلم به گونه‌ای است که نباید با سایر  فیلم‌های دیگر سینمای ایران به رقابت می‌پرداخت، به خصوص با توجه به موضوع این اثر همه‌ی دست اندرکاران آن و کسانی که در این رابطه تصمیم‌گیری می‌کنند به این جمع‌بندی رسیدند که فیلم مورد رقابت با سایر آثار سینمای ایران نیست و در طول جشنواره نه هر روز ولی نمایش‌های اختصاصی خواهد داشت.

حجت اله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در خصوص رونمایی از پروژه " محمد رسول الله" در آستانه میلاد پیامبر اکرم( ص)  و هفته‌ی وحدت گفت: تصمیم در مورد رونمایی از این اثر در این هفته با خود مجید مجیدی و عوامل فیلم و از برکات این اثر بود.

وی افزود: روز رونمایی از این اثر روز بسیار مهم و مبارکی برای همه‌ی مردم جهان محسوب می‌شود زیرا به طور طبیعی همه‌ی مسلمانان جهان در انتظار چنین روزی بودند که این پروژه بزرگ و عظیم رونمایی شود.

ایوبی اظهار داشت: مردم دنیا دوست دارند که چهره‌ی واقعی پیامبر اسلام را در این دوران ببینند و من امیدوارم که یکی از خدمات فرهنگ و تمدن ایرانی به جهان اسلام همین اثر باشد.

رئیس سازمان سینمایی تصریح کرد: امروز ما بیشتر از هر زمان دیگری نیاز داریم تا چهره‌ی رحمانی پیامبر (ص) را به دنیا معرفی کنیم زیرا با همه‌ی اتفاقاتی که در جهان اسلام افتاده جای خوشبختی است که در هفته‌ی وحدت از این پروژه بزرگ جمهوری اسلامی ایران رونمایی شد.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار