گیوکی گفت:با توجه به برخی ابهامات باقی مانده در بازار و حالت انتظاری آن به نظر می رسد که حرکت شاخص حداقل تا پایان بهمن ماه نوسانی و بیشتر رو به خنثی صورت گیرد.

مجمد رضا گیوکی فعال بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ،با بیان روند مثبت بازار در هفته‌ی جاری گفت:بازار سرمایه این هفته کار خود را با رشد قابل توجهی نسبت به هفته های اخیر آغاز کرد ، در روز اول معاملاتی، صف های خرید در اکثر صنایع به چشم می خورد البته فروش نیز قوی بود.

وی در این‌باره ادامه داد:  امری که در واقع موجب توقف رشد بیشتر شاخص گردید،در مابقی روزهای هفته بورس تهران تحرک خاصی نداشته  و در حال در جا زدن در کانال 65 هزار واحد بود ،البته این رفتار نوسانی بازار سرمایه امری متداول و تکراری شده و به نظر می رسد کماکان ادامه داشته باشد.

گیوکی با اشاره به اخبار مثبت پالایشی‌ها تصریح کرد: در این هفته علی رغم انتشار اخبار مثبت همچون رفع ابهامات از صنعت پالایشی/ توافق پالایشگاهها با وزارت نفت ،افزایش و ثبات  نسبی قیمت نفت، تاثیر خاصی از طریق این محرک ها در بازار مشاهده نشد تا بتواند شاخص را به کانالی بالاتر از 65 هزار واحد سوق دهد.

 
فعال بازار سرمایه در توضیح تاثیرات مثبت کمیته‌ی بازار سرمایه اظهار داشت: در مجموع با توجه به اقدامات مناسبی که توسط  کمیته  ثبات بازار انجام شده و همچنین اخبار مثبتی که ذکر شد،  به نظر می رسد که بازار وارد روند اصلاحی شده است و  به دنبال انگیزه ای برای پایان دادن به شرایط رکود است، از طرفی سهامدارانی که هر موج مثبت را غنیمت می شمارند در حال برگشت به بازار هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد:با توجه به  برخی ابهامات باقی مانده در بازار و حالت انتظاری آن به نظر می رسد که حرکت شاخص حداقل تا پایان بهمن ماه نوسانی و بیشتر رو به خنثی صورت گیرد.


انتهای پیام/
برچسب ها: بورس ، نوسان ، خنثی ، فروش ، ارزش ، سهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار